No miten olis "Super Aero" with exposed lugnuts sitten. Usein jubilee tai oikeastaan classic tonnareissa nähty vanne..Mimmi kirjoitti:Enpä huomannut Kaiden kuvissa jubileevanteita.
vjbremer kirjoitti:No miten olis "Super Aero" with exposed lugnuts sitten. Usein jubilee tai oikeastaan classic tonnareissa nähty vanne..Mimmi kirjoitti:Enpä huomannut Kaiden kuvissa jubileevanteita.
"3-spoke Aero"
Mimmi kirjoitti:Jubileevanne blah blah blah
Mä mietin silloin ihan samaa kun hankin tuon omani 4,5v sitten ikää tosin vasta 25vKaide kirjoitti: Mitään ei ollu tarkoitus tehdä , mutta vahingossa se onkin muuttunut aika paljonMissäköhän kulkee sitten ikäraja että jaksaa vielä "hieroa"
Jos nyt kuitenkin kirjoitettais sitä oikeeta kielioppia.Mimmi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin jätäisit muuttamasta minun kirjoituksiani lainatessasi niitä.
Niinpä niin.saapasi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin kirjoitettais sitä oikeeta kielioppia.Mimmi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin jätäisit muuttamasta minun kirjoituksiani lainatessasi niitä.
Sori, ihan pakko ku oli niin hyvä tilaisuus
No voi puusilmä etkö ny tajunnurälläkkä kirjoitti:Niinpä niin.saapasi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin kirjoitettais sitä oikeeta kielioppia.Mimmi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin jätäisit muuttamasta minun kirjoituksiani lainatessasi niitä.
Sori, ihan pakko ku oli niin hyvä tilaisuus