Missäköhän kulkee sitten ikäraja että jaksaa vielä "hieroa" , nyt on vasta 33.

. Sehän on ku Klaukkalan Autotanskanen ku menin valittaa just niiden maalaamien lokarikaarien maalien lähdöstä: "Sä ajat vaan niin kovaa."
 . Sehän on ku Klaukkalan Autotanskanen ku menin valittaa just niiden maalaamien lokarikaarien maalien lähdöstä: "Sä ajat vaan niin kovaa."  

Mutta puskuri on siistimpi tollai.
 Mutta puskuri on siistimpi tollai.  Itse asiassa noi jubileevanteetkin ovat melko hyvännäköiset.
 Itse asiassa noi jubileevanteetkin ovat melko hyvännäköiset. 
No miten olis "Super Aero" with exposed lugnuts sitten. Usein jubilee tai oikeastaan classic tonnareissa nähty vanne..Mimmi kirjoitti:Enpä huomannut Kaiden kuvissa jubileevanteita.

vjbremer kirjoitti:No miten olis "Super Aero" with exposed lugnuts sitten. Usein jubilee tai oikeastaan classic tonnareissa nähty vanne..Mimmi kirjoitti:Enpä huomannut Kaiden kuvissa jubileevanteita.
"3-spoke Aero"
Mimmi kirjoitti:Jubileevanne blah blah blah

Mä mietin silloin ihan samaa kun hankin tuon omani 4,5v sitten ikää tosin vasta 25vKaide kirjoitti: Mitään ei ollu tarkoitus tehdä , mutta vahingossa se onkin muuttunut aika paljonMissäköhän kulkee sitten ikäraja että jaksaa vielä "hieroa"
 ja nyt sitten ei ihan orkkis kunnossa heh
  ja nyt sitten ei ihan orkkis kunnossa hehJos nyt kuitenkin kirjoitettais sitä oikeeta kielioppia.Mimmi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin jätäisit muuttamasta minun kirjoituksiani lainatessasi niitä.

Niinpä niin.saapasi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin kirjoitettais sitä oikeeta kielioppia.Mimmi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin jätäisit muuttamasta minun kirjoituksiani lainatessasi niitä.
Sori, ihan pakko ku oli niin hyvä tilaisuus

No voi puusilmä etkö ny tajunnurälläkkä kirjoitti:Niinpä niin.saapasi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin kirjoitettais sitä oikeeta kielioppia.Mimmi kirjoitti:Jos nyt kuitenkin jätäisit muuttamasta minun kirjoituksiani lainatessasi niitä.
Sori, ihan pakko ku oli niin hyvä tilaisuus
 . Mimmi ainaki tajus ja eihän näistä kukaan herneitä ota. Paitsi ne ketkä ei snaijaa...
 . Mimmi ainaki tajus ja eihän näistä kukaan herneitä ota. Paitsi ne ketkä ei snaijaa...