Onko kukaan täällä foorumissa tuollaista laatikkoa tehnyt? Kytkentäkaavio ja osaluettelo jos sattuisi joltain löytymään niin olisi melko kiva homma. Ja ko osahan tulisi k-jetin rinnalle korkeille ahdoille. yksi vaihtoehto olisi käyttää nimittäin tuota kylmäkäynnistyssuutinta tähän hommaan tosin olisi tuossa 2 ylimääräistä suutintakin...
No tai edes jotain hyviä vihjeitä miten kannattaa tehdä.
Edit. Enkä nyt ihan mielellään hakisi mitään on off että notta jollain kierrosluvulla alkaa suihkuttaa jne. olisiko esim. saabin paineanturi mahdollista hyödyntää? kun ois tossa toinen apc setti vailla käyttöä. Tuota notta varmaan sais kyllä samalla vaivalla kyhättyä ton megaruutan, kaiketi...
Lisärikastuspiiri, miten?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Ei varmaan K-jetti tarvii erillistä suutinta kun vaan hoidat ohjaus paineen pois määränjakajalta esim paine kytkimeltä. Niin rupee menee tavaraa sylinteriin. Olen myös kuullut puhuttavan polttimien suutin virityksistä. Helppo vaihtaa sopivaksi saa rautakaupasta monen kokoisia.
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Joissakin vapareiden turbotuksissahan saatetaan laittaa imusarjaan yksi tai kaksi lisäsuutinta, jotka ovat ihan tavallisia sähköisiä suuttimia. Niitä ohjaa sitten erillinen ohjausyksikkö. Olen ollut sellaisessa käsityksessä, että tuo ryyppysuutin ei ole mikään kovinkaan hyvä tuollaiseen pidempiaikaiseen rikastukseen, sitäpaitsi sekoittuuko bensa ilmaan riittävän hyvin ryyppysuuttimen sijainnissa? Onko seos edes samanlainen jokaiselle sylinterille?
Ainakin maailmalla laittavat lisäsuuttimen tai kaksi ic:n putken mutkaan, kun putki kaartaa kaasuläppäkotelolle. Tässä yksi skannattu kuva lehdestä HCI (Hot Compact & Imports) April 2004.

Ainakin maailmalla laittavat lisäsuuttimen tai kaksi ic:n putken mutkaan, kun putki kaartaa kaasuläppäkotelolle. Tässä yksi skannattu kuva lehdestä HCI (Hot Compact & Imports) April 2004.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01