käytin tonnarini penkissä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
turbo-s
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 20:40
Paikkakunta: Valkeakoski

käytin tonnarini penkissä

Viesti Kirjoittaja turbo-s »

Käytin tänään saappini Harisella penkissä.autoon on vaihdettu cooleri,3 tuuman putki racekatilla,turbo,vapaavirtaussuodin ja tänään laitettiin bensanpainesäädin.Koneeseen tehtiin remontti 4tkm sitten..siihen laitettiin mm Mahlen takomännät,parempi kansipahvi ja parempi kytkin.Tehoa löytyi
268hv ja 435nm...ja autossa on vielä vakio boxi paikoillaan.
Tarkoitus olisi asentaa vielä Hestec autoon kun rahatilanne sen sallii...kirjoittelen uudemman kerran kun saan autoni kunnolla toimimaan.
Hyvää syksynjatkoa kaikille!
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

"turbo-s" kerro meille vielä mikä kone autossasi on tai alkujaan oli?
2,0 LPT? jo muu...?

Meitä on täällä monta uteliasta :D
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Onnittelut ! vaikuttaa aika hyvältä..Ilmottele ihmeessä kun saat lisää tingeleitä ja tangeleita kiinni :D
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Ei muuta. :lol:
turbo-s
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 20:40
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja turbo-s »

Auto on 2.3 vuosimallia 91
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Ja ilmeisesti 9000 Aero :?: :?: :?:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

paljoko oli ahtoja? onko ruiskupuolelle tehty muita muutoksia kuin bensapaineen nosto?
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8087
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Turbo Sensonic kirjoitti:Ja ilmeisesti 9000 Aero :?: :?: :?:
Eikös Airo tullut tonnariin vasta -93? Vai olenko taas nähnyt/kuullut näkyjä :?:

-Ville
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mun mielestä se tuli jo 1991, mutta en olekaan mikään "tonnariasiantuntija" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
turbo-s
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 20:40
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja turbo-s »

Ruiskupuolelle ei ole tehty mitään muutoksia..ahdot oli alussa 1.2 ja kierrosten noustessa ne jouduttiin tiputtaan 0.7 johtuen siitä että kone alkoi nakuttamaan koska ei tätä vakioboxilla pysty säätään kunnolla ja mulla on ysitonnisen vakiotulpat ja ne kuulemma alkaa hehkumaan,mulle on tulossa uudet tulpat jotka maksaa 17 euroo ketale,merkistä en vielä tiedä mutta kerron myöhemmin.
Ensi viikolla pitäis tulla Hestec autoon ja toivottavasti menee 300 heposen paremmalle puolelle,toivottavasti vakisuuttimet riittää.
Ei tämä auto mun mielestä Aero ole..Rekisteriotteessa lukee Saab 9000 2.3 Turbo-S.
Kuvia voin lähettää sähköpostiin autosta ja konehuoneen puolelta jos jotakuta kiinnostaa...ovat kylläkin kamerakännyllä otettuja
jmo
"Viggen"
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

Toki kuvat aina kiinnostaa :) -> ojani@come.to
anttipa
"Saabisti"
Viestit: 598
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 16:36
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Eikös Turbo S ole "esi-Aero" tonnareissa? Ja siis 225 hv vakiona.
jmo
"Viggen"
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

Eikös niissä ole se 200 hv?
anttipa
"Saabisti"
Viestit: 598
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 16:36
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Mielestäni 2,3 täyspaineturbossa on se 200 ja aerossa 225.
turbo-s
"Tuplakaasari"
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 20:40
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja turbo-s »

Tässä on vakiona 200 heppaa ja 330 vääntö.
Vastaa Viestiin