Tonnareissa on isompi ahdin kuin esim 9-3 joten voiman lisäys on varsin mittava. Esim mun 9-3 aero Stage 1 pysy hädin tuskin Mimmin 9000 CSE Stege 3 perässä, meinas syödä miestä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:Tonnareissa on isompi ahdin kuin esim 9-3 joten voiman lisäys on varsin mittava. Esim mun 9-3 aero Stage 1 pysy hädin tuskin Mimmin 9000 CSE Stege 3 perässä, meinas syödä miestä
Noo, jos tuo nyt ei kumminkaan kovin äksyksi vielä tule stage 1:llä. Tomaatti lastussa on tomaatin takia loivempi vääntökäyrä, mutta maksimi tehot ja väännöt pitäisi olla samat kuin keppivaihteisen lastussa. Mutta nyt odotellaan innolla tämä viikko milloin Lyytikäinen laittaa tavarat postiin.
Ei se liikaa revi. Loota kestää kyllä. Ainakin mulla on aika raskas oikee, ei mitään ongelmia ja sulla on siinä vielä alkuperäinen saappi laatikko toisin kuin minulla on "kopio". Tosin toi AW ei ole mikään pieni toimittaja.
9000cst kirjoitti:Oolrait eli homma etenee. Lyytikäinen soitteli just äsken että postiin menee romppeet ja ylihuomenna olis perillä. Joten sitten aletaan sorvaamaan tuurilla paikoilleen ja nähdään onko tuuri pelissä kun uutta boksia käynnistellään vai tarviiko techin.
Onko kukaan muuten käyttänyt oulun alueella techissä viriboksia jotta on saanut käyntiin ? Milli esim ?
Kuulema Automaatin Stage 1 lastussa paineet heittelee 1 barin pinnassa, eli 1,2 1,1 ja alle 0,8 ei saa tippua vasta kun puna-alueella.
Tarina jatkuu kunnes saan tavarat ...
Jep mulla stage ykkösellä menee sinne 1.2 ehkä lähelle 1.3 parhaimmillaan. Kyllä sillä toi 2.3 pata saa kiusattua tomaattia ihan tarpeeks.. .
Nonni, rupeshan se "laiska" tomaatti kulkemaan jo suht. ripeään Onnea vaan hankintasi johdosta, seuraavaksi sitte 3" downpipeä ja sportti/racekattia kehiin
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84