Kuka osais kertoa, millä tavalla sais turbo s mallista edullisesti lisää potkua. Olen ajatellut v-jäähdytintä ja lastua sekä paineennostoa. Onko kokemuksia?
Ja mistä sais putkea ja vapaavirtaussuodattimia järkihintaan?
Kaikki vinkit kiinnostaa, kun corollat peräpeilissä kiinni!!!!!
T. Jara
Lisäpotkua matalapaineturpiiniin??
http://www.speedparts.se
http://www.maptun.com
http://www.chipcenter.cc
http://www.nordictuning.biz
http://www.abbottracing.com
Tuossa ainakin pari linkkiä mistä varmaan löytyy jotain vinkkejä..
Ja eiköhän se lastu+putsari+mahollisesti putki oo aika hyvä sellanen stage1
http://www.maptun.com
http://www.chipcenter.cc
http://www.nordictuning.biz
http://www.abbottracing.com
Tuossa ainakin pari linkkiä mistä varmaan löytyy jotain vinkkejä..
Ja eiköhän se lastu+putsari+mahollisesti putki oo aika hyvä sellanen stage1
Re: Lisäpotkua matalapaineturpiiniin??
Niin siis onko ko. auto 900 S eli 145 heppanen matalapaineturbo?jara kirjoitti:Kuka osais kertoa, millä tavalla sais turbo s mallista edullisesti lisää potkua. Olen ajatellut v-jäähdytintä ja lastua sekä paineennostoa. Onko kokemuksia?
Ja mistä sais putkea ja vapaavirtaussuodattimia järkihintaan?
Kaikki vinkit kiinnostaa, kun corollat peräpeilissä kiinni!!!!!
T. Jara
Tuo turbo s on mun mielestä täyspainevehje, en ole kyllä ihan täysin varma.
Itselleni (900S) laitoin juuri tuollaisen BSR:n "kopiolastun" paikoilleen ja ahdot nostin VAIN 0,5:een. Ennen näytti max. 0,4bar. Tehoa tuosta ei varmaan juurikaan irronnut, mutta vääntöä tuli jonkunverran lisää. Tosin täytyy vielä hieman nostaa paineita kun saan suuremman venttiilin, tuo mikä on nyt paikoillaan on näköjään liian pieni.
Jos sulla on vm-90 niin voisin EHKÄ hommata sulle samaisen lastun.
Kävin pro turbossa kyselemässä että millainen/minkä kokoinen cooleri tuonne keulalle mahtuisi, niin kaveri meinasi että ISO. Ja sanoi että eiköhän se 500 €:lla kiinni olisi. Ei mikään kovin paha hinta...