Verhoilijaa etsitään

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Jamppa kirjoitti:Tosin tietysti aina pienen alennuksen tietysti voisivat katsoa, kun esim. saabclubilaisille penkkejä tekisivät :wink:
Olen samaa mieltä.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Bart1260
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Helmi 28, 2006 13:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja Bart1260 »

Mielestäni olen aika monella foorumilla törmännyt tähän käsittämättömän lapselliseen natsismiin "mainostamisen" suhteen! Asia on täysin eri, jos esim. verhoilija pistää kerran viikossa topiikkiä pystyyn sen viikon tarjouksista tms. On täysin eri asia tuoda foorumille kuvasarjoja jonkun projektin edistymisestä, sen vaiheista ja lopputuloksista! Niistä asioista haluaisin lukea enemmänkin tällä foorumille huolimatta siitä, laittaako jutun esille auton omistaja, vaiko työn tekijä!

Ilman näitä niin sanottuja "mainoksia" monilta, kuten esim. minulta jäisi niin monia asia pimentoon. Seuraavan kerran kun joku erehtyy kysymään foorumilla "Mistä verhooja?", jopen tyylinen foorumi-apina kuittailee vittumaiseen sävyyn ja tiuskii käyttämään searchia. Foorumit ovat tiedon hakuun ja jakoon tarkoitettuja paikkoja. Ihmiset oikeasti haluavat saada täällä vilpittömästi tietoa asioihinsa. Tunnelman pilaaville natseille maalaisjärki nyt oikeesti mukaan ja jos sekää ei auta, voi mennä jonnekkin toiselle hiekkalaatikolle pätemään!
Alle kaksilitraiset tulisi rekisteröidä mopoiksi
Jope
-
Viestit: 4166
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jees, onneks tosiaan jätin noi moden hommat, tää muilta käyttäjiltä valuva paska meni silloin välillä uniin asti. Nyt voin vaan nauraa kunnon vatsanaurut ja osoitella. Jaksamista Lucalle ja Jarihalle. Sori kun olin taas ihmisten kanssa eri mieltä.

Ps. Bart, googleta godwinin laki

Aurinkoista päivänjatkoa! :-D
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
typo
"Tuplakaasari"
Viestit: 89
Liittynyt: Ke Elo 20, 2008 09:33

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja typo »

Olen täysin samaa mieltä Jopen kanssa. Yhdenmukainen linja paras linja. Siinä ei ole natsismia, siinä ei ole haukkumista eikä siinä ole mitään apinaa - se on vain järkevää.

Lisäksi, pitkään eri foorumeita seuranneena ja joitain niistä moderoineena olen myöskin täysin samaa mieltä siitä, että millään foorumilla ei niin hyvää ystävää ole kuin HAKU-toiminto. Apinointia ei ole huomauttaa siitä, että joku JÄLLEEN kysyy kelpaako Visa Electron tai lentääkö Ryanair Lontooseen tai mistä voisi etsiä vikaa, kun CHECK ENGINE -valo jää palamaan. Apinointia on postata noista aiheista kysymykset käyttämättä hakua. Jopa järkevien hakusanojen käytön voi opetella jos sitä ei osaa - se on ihan helppoa.

.pi.

PS. Totaalitipahdus Godwinin laki -referenssille. Osui ja upposi. :lol:

PPS. Sori off-topic itse aiheeseen liittyen.
9000 CSE 2.0T Jubilee
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Mitä tapahtuukaan seuraavassa jaksossa! Lukitaanko ketju, poistetaanko huonot viestit vai alkaa natsimoderointi oikeasti? Itse kannatan viimeistä.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja Suppari »

f-19 kirjoitti:Mitä tapahtuukaan seuraavassa jaksossa! Lukitaanko ketju, poistetaanko huonot viestit vai alkaa natsimoderointi oikeasti? Itse kannatan viimeistä.
Vittuilu ja paskat läpät on ehkä vakavin aihe,jotain saappivoorumilta saa,tai ainakin täältä tuninki ja styylaus osastolta.Suurin tuning aihe tuntuu olevan apc:n säätö ja 9000 kuulerin asennus satkuun.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja J8 »

Toivottavasti Evens jaksaa vielä kirjoitella ja näyttää projektejaan täällä foorumilla, niitä on ollut mukava seurata. Multa ainakin nousee hattu kyseisen ammatin harjoittajille, kun tietää että sillä työllä ei kuuhun lennetä ja teettää rutosti kärsivällistä käsityötä. Puhutaan varmasti jonkin sortin "kutsumus" ammatista, ja noin taidokkaat kaverit on varmasti kohta katoavaa luonnonvaraa..
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2003
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Suppari kirjoitti:
f-19 kirjoitti:Mitä tapahtuukaan seuraavassa jaksossa! Lukitaanko ketju, poistetaanko huonot viestit vai alkaa natsimoderointi oikeasti? Itse kannatan viimeistä.
Vittuilu ja paskat läpät on ehkä vakavin aihe,jotain saappivoorumilta saa,tai ainakin täältä tuninki ja styylaus osastolta.Suurin tuning aihe tuntuu olevan apc:n säätö ja 9000 kuulerin asennus satkuun.
olen muuten harvinaisen samaa mieltä. Coolereita kovasti asennellaan, mutta muuten auto sitten saa olla kun pommin purkupaikalta lähtenyt. eli sisusta niin ja näin, ja ulkopinta paikkamaalauksia täynnä. Kuhan vaan on se väännelty apc poksi, ja kerrostalonkokoinen cooleri.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Tuningstyle.com
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Ke Tammi 30, 2008 13:58
Paikkakunta: Viro Tallinn
Viesti:

Re: Verhoilijaa etsitään

Viesti Kirjoittaja Tuningstyle.com »

J8 kirjoitti:Toivottavasti Evens jaksaa vielä kirjoitella ja näyttää projektejaan täällä foorumilla, niitä on ollut mukava seurata. Multa ainakin nousee hattu kyseisen ammatin harjoittajille, kun tietää että sillä työllä ei kuuhun lennetä ja teettää rutosti kärsivällistä käsityötä. Puhutaan varmasti jonkin sortin "kutsumus" ammatista, ja noin taidokkaat kaverit on varmasti kohta katoavaa luonnonvaraa..
Kyllä kyllä kirjotan jos tule jotain semmoista jotain ei ole vielä tehty.Ihan varmasti tule vielä jatko penkin topikussa siis asikas halusi vielä ovipahvit tehtä ja siistä tule varmasti juttu.
Mutta olka nyt ystäväliset ja lopetake see rumian sanoja juttu täälä.

Terv,

Evens
Koko auton sisu homma saa tehty 100% Tuningstyle Team`i puolelta

www.tuningstyle.com
Vastaa Viestiin