saa poistaa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
isoismo
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 16:36
Paikkakunta: outokumpu

saa poistaa

Viesti Kirjoittaja isoismo »

saa poistaa :D
Viimeksi muokannut isoismo, La Maalis 21, 2009 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: Kierrosluvun rajoitin...

Viesti Kirjoittaja Jope »

Ei taida muu auttaa, kuin ihmetellä LH2.4.2:n binääriä. Ecuprojektilla joku tais painia tuon kanssa, ehkä sieltä vois löytyä lisävinkkejä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kierrosluvun rajoitin...

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

Vapari kone ja kierroksia lisää... Biltemasta kannattaa ostaa sellainen pakoputken pää, sekin auttaa :)
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Lanius
"Tuplakaasari"
Viestit: 89
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 18:10
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Kierrosluvun rajoitin...

Viesti Kirjoittaja Lanius »

Itteeki v*tuttaa tuo kun vaihoin kireemmät nokat... veto vaan lisääntys vielä kun rajotin nappaa kii. Mutta tuosta 2.4.2:sta ei kukaan tiedä mitään. Kuullut myös huhuja että ~7000-7200rpm kestää nuo hydrauliset painimet...
Ahdin sinne pitää laittaa.
S. Niittumaa
900 T8
99 T8
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5268
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: Kierrosluvun rajoitin...

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Lanius kirjoitti:Ahdin sinne pitää laittaa.
Niin, kuten erään saabistitoverin runsaasti viljelemä motto, "se vaan on tyhmää jättää vapari ahtamatta!". :D

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Vastaa Viestiin