Ajattelin vain näin yleisesti kirjoittaa muutamia kokemuksia kiinacoolerin laitosta 9000:sen pellin alle. Coolerin lisäksi hankin 2 supistusmutkaa, klemmareita ja pätkän 2" putkea. Ongelmia oli saada liitokset siten että sai turbolta lähtevän putkiston/letkuston sopimaan ja tulemaan oikealle kohdalle. Tuli muuten melkoinen sekamelska putkea, letkua ja klemmareita. Tuossa vaiheessa saattoi jo olettaa ettei välttämättä kestä. Kuitenkin lopulta cooleri oli keulalla ja autokin lähti käyntiin ilman ongelmia. Tämä siis eilen.
Ensimmäinen ongelma minkä huomasin, oli konepellin aukeamattomuus, mikä on vähän haitallista, kun tuli tuossa rempan yhteydessä otettua ilmastointi pois ja lampun pesurin letkut jäivät myös "sinne jonnekin". Olisi ollut kiva katsoa miten siellä ovat ja kenties sitoa ne johonkin.
No sitten tänään pikkaisen kiihdytin rivakammin, ja autosta loppui veto kuin seinään (tuntui samalta ku joskus taannoin venttiilien solmuun meno) ja auto sammui. Sain kuitenkin nilkutettua parkkiin ja onnekseni totesin että käynnistyy ja vielä käy ilman mitään sivuääniä, eli kone kaiketi ehjä. Aina kun yritti kaasua antaa, alkoi hyytymään. Lopulta pääsin pikkukierroksilla kotiin. Ilmeisesti siis suurempi imuilmavuoto jossain näissä liitoksissa. Nyt tietysti helpottaisi huomattavasti jos saisi tuon pellin auki
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tässä tämmöinen avautuminen siitä, kun muutama poika vähän rakentelee autoa eikä kaikki onnistu ihan nappiin.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)