Ei ainakaan äkkiseltään tullut mieleen että olisi ollut kyseisestä hopasta puhetta foorumilla.
ihan mielenkiintoinen aina moottorivalintaa myöten
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Näyttäs olevan volvon T5 mallia -05, (5/01-09 Lämnade motorn till Saaben hos Autotech idag (Volvo T5 -05 motor))sabatti 96 kirjoitti:mikä moottori lienee? mut on hemmetin hieno!
No onhan siinä 5 pyttysessä ainakin komeet äänet.CC Aero kirjoitti:Todella vakuuttavaa muuten mutta pieni kauneusvirhe käyttää Volvon konetta, kun Saabin omastakin paletista löytyisi vaihtoehtoja.
Täällä ei taida olla kenelläkään tietoa Veyronin koneen luotettavuudesta tai virityspotentiaalistaeklunto1 kirjoitti:Jos mä saisin valita niin mun 9-5:sen konepellin alla olisi Bugatti Veyronin kone. Musta Volvon koneet on siihen verrattuna ihan susia, eikä se ole minusta yhtään surullista. Faktat kunniaan
No fakta on se että volvon koneet ei tarvitse jatkettuja takuita kuten saabit, niissä ei ole huohotus,jakopää,savutus yms kriittisiä vikoja. Faktat on minulla ihan käyttökokemusten perusteella hankittuja, Volvoa ja saabia on ollut itselläni ja tuttavilla, ja ollaan todettu se että volvo on moottoriltaan huomattavasti parempi. Kaikissa koneissa on omat tyyppivikansa, mutta saabissa ne on huomattavasti ikävämpiä kuin volvossa.eklunto1 kirjoitti:Jos mä saisin valita niin mun 9-5:sen konepellin alla olisi Bugatti Veyronin kone. Musta Volvon koneet on siihen verrattuna ihan susia, eikä se ole minusta yhtään surullista. Faktat kunniaan
Henrikki kirjoitti: No fakta on se että volvon koneet ei tarvitse jatkettuja takuita kuten saabit, niissä ei ole huohotus,jakopää,savutus yms kriittisiä vikoja. Faktat on minulla ihan käyttökokemusten perusteella hankittuja, Volvoa ja saabia on ollut itselläni ja tuttavilla, ja ollaan todettu se että volvo on moottoriltaan huomattavasti parempi. Kaikissa koneissa on omat tyyppivikansa, mutta saabissa ne on huomattavasti ikävämpiä kuin volvossa.
...eli siis TÄSSÄ moottorissa on rutkasti enemmän potentiaalia?Henrikki kirjoitti:Mitä potentiaaliin tulee niin kyllä se varmaan helpottaa jos on yksi pytty enemmän...
80€ huohotuspäivityksellä mainitsemastasi ongelmasta pääsee eroon. M2004 ja uudemmissa ko ongelma on korjattu.Henrikki kirjoitti:En mistään omista rakenteluista puhunutkaan, enkä teho moottoreista.
Lähinnä annoin ymmärrystä sille miksi projektiin valittiin volvon kone. Vastatkaa sitten miksi volvon koneista ei käydä yhtä paljon keskustelua vakavista kone ongelmista eikä jatketuista konetakuista. Ja miksi täällä alkaa hirmu mollaaminen jos sanoo saabista jotain negatiivista? Mitä potentiaaliin tulee niin kyllä se varmaan helpottaa jos on yksi pytty enemmän...