T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Kysymys yksinkertaisuudessaan jo otsikossa: mitä eroa Trionic 5- ja Trionic 7-mallisien moottorien kansipahveilla?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
T7 kansipahvi on peltiä ja ohuempi. Ei käy ristiin.Mertmi kirjoitti:Kysymys yksinkertaisuudessaan jo otsikossa: mitä eroa Trionic 5- ja Trionic 7-mallisien moottorien kansipahveilla?
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Mielenkiintoista. Paksuuseroa epäilinkin, liekköhän isokin ero paksuudessa? Pitäisi melkeinpä käytetystä tiivisteestä päästä mittaamaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
01 kolkkiin laitoin -94 pahvin.ajettu 40tonnia steg3 kanssa ja eikös tuo 1mm ole vain positiivista ahtojen kanssa
puh.050-3748237
#3078
#3078
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
sylinteripainehan laskee jos on liian korkea kansipahvi ja ajoitukset kärsii ainakin mun logiikan mukaan
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Mul on T7 koneessa T5 kansipahvi ja ihan normaalisti on auto toiminu.
Saab 9-3 -08
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Jurba, muistanko väärin mutta eikö sulla ole T5 hilut koneessa, siis mukit ja veivit? Jos näin niin tuloshan tämän topicin valossa on T5 auto ei T7
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Minulla on vielä mielenkiintoisempi paketti. T7 kone muultaosin, paitsi kanget ja männät T5. Puristuspaineet mitattu 16bar. Vissiin vakiona pitäisi olla 2.3-koneelle huonon koneen raja 12bar ja ehjästä pitäisi tulla noin 14bar. Ruttuja on kivasti. Hyvin toi pelaa ja kone vetää hyvin tyhjäkäyntikierroksilta lähtien. Saa nähdä kilkattaako 95E:llä, kun talvella olen ajanut tuolla matalaoktaanisella...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Ja kansipahvi on T7 T5 männät tulee lohkon yläpinnantasosta hieman yli kun taas T7 männät jää vähän alle. T5 männän reunat tulee hyvin lähelle kantta T7 tiivarin kanssa. jopa osuma on mahdollinen.Mertmi kirjoitti:Minulla on vielä mielenkiintoisempi paketti. T7 kone muultaosin, paitsi kanget ja männät T5. Puristuspaineet mitattu 16bar. Vissiin vakiona pitäisi olla 2.3-koneelle huonon koneen raja 12bar ja ehjästä pitäisi tulla noin 14bar. Ruttuja on kivasti. Hyvin toi pelaa ja kone vetää hyvin tyhjäkäyntikierroksilta lähtien. Saa nähdä kilkattaako 95E:llä, kun talvella olen ajanut tuolla matalaoktaanisella...
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Käy ja kukkuu.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Vigge: juu on T5 männät ja kanget. Eli siis "T5".
Saab 9-3 -08
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Ex: saab 9-3 sc -06 "Biopower"
saab 9-3 aero -02
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Jurba kirjoitti:Mul on T7 koneessa T5 kansipahvi ja ihan normaalisti on auto toiminu.
Juurikin tämän takia näihin " nettineuvoihin " pitää suhtautua varauksella,
tämäkin "osatotuus" olisi jäännyt roikkumaan tänne ellei vigge olisi korjannut...
Eli miettikää tarkasti ennen kuin julistatte jotain Absoluuttista totuutta...
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Mennäänkö ihan matalapaineisen tehoilla, vaiko onko piristetty?Mertmi kirjoitti:Käy ja kukkuu.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: T5 ja T7 kannentiivisteiden ero
Vakiona mennään.Hook kirjoitti:Mennäänkö ihan matalapaineisen tehoilla, vaiko onko piristetty?Mertmi kirjoitti:Käy ja kukkuu.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01