Eikös Turbo Sensonic: lla ole se SP: sin D1622-E by pass? Onko siitä ollut mitään muuta hyötyä kun suhinat

Entäs tuo paten vena, onko kellään käytännön kokemusta

Mulla taitaa olla sit vaihtokunnossa toi bypass-venttiilikin. Puolisen vuotta olen 1,3-1,4barin paineilla nostanut oikeaa jalkaa vaihteen vaihdon ajaksi ja on tainnut saada toi Boschin-venttiili siitä tarpeekseen.Turbo Sensonic kirjoitti: Alkuperäisen Boschin bypass on kuulemma mitoitettu kestämään 1.0 barin painetta ja kovemmalla paineella se voi rikkoutua. No itse olen pistänyt muutaman kerran ton täydet 1.3 baria ja em. venttiili on kestänyt ehjänä, joten tiedä sitten sitäkään, pitääkö toi 1.0 barin juttu paikkaansa. Joka tapauksessa vaihdoin bypassin dumppiin ihan "ennaltaehkäisevässä" mielessä, ettei toi Boschi sitten hajoaisi kovimmissakaan revityksissä.