Tuning mittarinpohjat
Tuning mittarinpohjat
Mistähän sais 900s vm90 tuning mittarinpohjat, jotkut valkoset mis ois aarnikotka ois hieno, mut kyl ilma kotkaaki menis. Onks tommosen vaihto kova homma.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.900aero.com/main/tech_main_gauges_w.htm
Itekkin oon suunnitellu taustojen vaihtoo.
Itekkin oon suunnitellu taustojen vaihtoo.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Ei kellään ois neuvoi ton vaihtoon tai millasel paperil se kannatais printata. Skootteriin tein ton operaation mut siit ei saanu koskaan enää toimimaan mittarei tarkasti.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
"When the gauges is out, now you need to remove the arms of the gauges. NOTE! Several of the arms are spring worked! So you need to lift the arm over the pin that stops the arm. And then mark the place where the arm stops. "jsuomi kirjoitti:Ei kellään ois neuvoi ton vaihtoon tai millasel paperil se kannatais printata. Skootteriin tein ton operaation mut siit ei saanu koskaan enää toimimaan mittarei tarkasti.
Tuossa lienee syy, miksi mittarit näyttää epätarkasti.
Edit: siinä 900aero -linkin sivun lopussa on ohjeita
Mistäs mahtais saada tuning kittaristo kehyksii joku hiilikuituinen ois hieno.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Toinen tapa on tehdä piirrustus tietsikalla mittaristosta ja leikkauttaa sen mukaan laserilla alumiinista tai teräksestä mittaripohjat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Mite sen mittariston saa purettu pitäis saada se pöydälle
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Nyt tarvis saada irti se muovi mikä on siin mittariston pääl ni sais siihen kehyhksen carbonfiber tarraa irtooko yoi liima jollaki konstilla ku ei viittis sitä muovii rikkoo. Mittari muuten pysähtuu 210 eli menee vähän ympäri
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
olisiks hieno ku pistäis kokonaan digitaaliset mut kuvas ois normaali taulukka ja pienet palavat liekit ala syrjäs ja mitä kovempa ajais ni sitä kovemmin liekit palasi ja ainak ku virrat ois pääl pyöris ni griffinin pää siin ja sit ku käynnistäis koneen ni griffinin suust tulis liekki joka sytyttäis mittariston.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
jsuomi kirjoitti:olisiks hieno ku pistäis kokonaan digitaaliset mut kuvas ois normaali taulukka ja pienet palavat liekit ala syrjäs ja mitä kovempa ajais ni sitä kovemmin liekit palasi ja ainak ku virrat ois pääl pyöris ni griffinin pää siin ja sit ku käynnistäis koneen ni griffinin suust tulis liekki joka sytyttäis mittariston.
Kuulostaa todella pelottavalta. Onkohan nyt täysikuu vai ukkosta vai mikä?!hessu75 kirjoitti:JOO!!!![]()
Sit kuunnellaa täysii pilteman suppareilla Yötä ja ajetaa pinppirallii ynpäri korttelii luu ulkona ja katsellaa giltsei
Rakkaauus ooonn luumivaalkoineeenn!
-H-

#1430
Mites teille on käynny sen mittaristorempan jälkee.....voisiko jos on kalvotulostin käytössä niin sillä tehdä pohjat koska eix se valotule sieltä takaa jotta mittaristo tarvisi olla hieman läpikuultavaa...niin olisiko kalvo mitenkään hyvää ainesta.....kun tulostaisi mittarinpohjan siihen....
oliko se vaikeaa vai miten siinä sitten kävikään..
oliko se vaikeaa vai miten siinä sitten kävikään..
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99