Tuning mittarinpohjat

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Tuning mittarinpohjat

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Mistähän sais 900s vm90 tuning mittarinpohjat, jotkut valkoset mis ois aarnikotka ois hieno, mut kyl ilma kotkaaki menis. Onks tommosen vaihto kova homma.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

http://www.900aero.com/main/tech_main_gauges_w.htm
Itekkin oon suunnitellu taustojen vaihtoo.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Ei kellään ois neuvoi ton vaihtoon tai millasel paperil se kannatais printata. Skootteriin tein ton operaation mut siit ei saanu koskaan enää toimimaan mittarei tarkasti.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

jsuomi kirjoitti:Ei kellään ois neuvoi ton vaihtoon tai millasel paperil se kannatais printata. Skootteriin tein ton operaation mut siit ei saanu koskaan enää toimimaan mittarei tarkasti.
"When the gauges is out, now you need to remove the arms of the gauges. NOTE! Several of the arms are spring worked! So you need to lift the arm over the pin that stops the arm. And then mark the place where the arm stops. "

Tuossa lienee syy, miksi mittarit näyttää epätarkasti.

Edit: siinä 900aero -linkin sivun lopussa on ohjeita
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Mistäs mahtais saada tuning kittaristo kehyksii joku hiilikuituinen ois hieno.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Toinen tapa on tehdä piirrustus tietsikalla mittaristosta ja leikkauttaa sen mukaan laserilla alumiinista tai teräksestä mittaripohjat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Mite sen mittariston saa purettu pitäis saada se pöydälle
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Cruor »

Jos lontoo taipuu vähänkin niin täältä löytyy pätevät ohjeet.
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Nyt tarvis saada irti se muovi mikä on siin mittariston pääl ni sais siihen kehyhksen carbonfiber tarraa irtooko yoi liima jollaki konstilla ku ei viittis sitä muovii rikkoo. Mittari muuten pysähtuu 210 eli menee vähän ympäri
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

olisiks hieno ku pistäis kokonaan digitaaliset mut kuvas ois normaali taulukka ja pienet palavat liekit ala syrjäs ja mitä kovempa ajais ni sitä kovemmin liekit palasi ja ainak ku virrat ois pääl pyöris ni griffinin pää siin ja sit ku käynnistäis koneen ni griffinin suust tulis liekki joka sytyttäis mittariston.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

JOO!!! 8O

Sit kuunnellaa täysii pilteman suppareilla Yötä ja ajetaa pinppirallii ynpäri korttelii luu ulkona ja katsellaa giltsei

Rakkaauus ooonn luumivaalkoineeenn!

-H-
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

hessu75 kirjoitti:JOO!!! 8O

Sit kuunnellaa täysii pilteman suppareilla Yötä ja ajetaa pinppirallii ynpäri korttelii luu ulkona ja katsellaa giltsei

Rakkaauus ooonn luumivaalkoineeenn!

-H-
siguainesta :lol:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ei jumangegga teiän kanssa. 8O 8O 8O 8O 8O :D

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
make206
"Viggen"
Viestit: 624
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:23
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja make206 »

jsuomi kirjoitti:olisiks hieno ku pistäis kokonaan digitaaliset mut kuvas ois normaali taulukka ja pienet palavat liekit ala syrjäs ja mitä kovempa ajais ni sitä kovemmin liekit palasi ja ainak ku virrat ois pääl pyöris ni griffinin pää siin ja sit ku käynnistäis koneen ni griffinin suust tulis liekki joka sytyttäis mittariston.
hessu75 kirjoitti:JOO!!! 8O

Sit kuunnellaa täysii pilteman suppareilla Yötä ja ajetaa pinppirallii ynpäri korttelii luu ulkona ja katsellaa giltsei

Rakkaauus ooonn luumivaalkoineeenn!

-H-
Kuulostaa todella pelottavalta. Onkohan nyt täysikuu vai ukkosta vai mikä?! :roll:
#1430
Cassu
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 07:40
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Mites teille on käynny sen mittaristorempan jälkee.....voisiko jos on kalvotulostin käytössä niin sillä tehdä pohjat koska eix se valotule sieltä takaa jotta mittaristo tarvisi olla hieman läpikuultavaa...niin olisiko kalvo mitenkään hyvää ainesta.....kun tulostaisi mittarinpohjan siihen....

oliko se vaikeaa vai miten siinä sitten kävikään..
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Vastaa Viestiin