No johan on hieno saba! Kelpais mullekkin vaikkei tonttu olekkaan.
Pitäskö sitä itsekkin alkaa toden teolla harkitteen aeron korisarjaa omaan tonttuun.. Tulishan siitä hieman näyttävämpi entä noilla nykyisillä hepenillä.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Onhan tuo sen näköinen, että voisi vaikka ajellakin...
Mutta nuo valoluomet menee yli käsityskyvyn, hyi helevetti!!!
Luomet kun repisi pois niin hyvä...
Eipä oikein ole meikäläisen makuun. Valoluomet on yök, maski on ruma (alkuperäinen saabin maski se olla pitää..) ja etupuskurikin näyttää lähinnä kummalliselta. Väristäkään en tykkää. Noh, on se sentään saappi kuitenkin
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Mielestäni helkutin hieno ja hyvin onnistunut projekti !
Omistajakin kirjottelee täällä forumilla...Mitäs seuraavaksi mielessä ? Vieläkö Saabilla jatketaan vai ?
Hienosti tehty rojekti vaikkakaan itse en alkaisi, tykkään enemmän hieman pelkistetymmästä.
Mulle riittää tarra persiissä, siinä mun ulkoinen tuninki
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Väri on mielestäni lähinnä täydellinen. R-Volvon väri, jota olen itsekin joskus mielessäni ruiskutellut Saabin pellille. Esimerkiksi 9-5:een tuollainen väri olisi aika namu.
pade kirjoitti:Mielestäni helkutin hieno ja hyvin onnistunut projekti !
Omistajakin kirjottelee täällä forumilla...Mitäs seuraavaksi mielessä ? Vieläkö Saabilla jatketaan vai ?
Kyllä varmaan saabilla jatketaan, jos vaikka 9-5 seuraavaks...tai eihän sitä koskaa tiedä vaikka merkki vaihtuis, joku nelikko olis kyllä kiva