Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja kontki-2 » To Elo 05, 2004 19:55
Onnistuuko istuttaminen nelilovisen päälle?
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja kontki-2 » Pe Elo 06, 2004 13:59
Jokin perustelu
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7379 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio
Viesti
Kirjoittaja tetammi » Pe Elo 06, 2004 14:13
Eikös se tonnarin 2L kone ole sama mitä 16-venasis satkuis, ihan loppupään tonnareista en osaa sanoa, mutta ainakin noita on sinne istutettu. Pientä muokkausta taitaa vaatii tulipeltiin ja kaiketi konepeltiinkin???
Tonnarin imu- ja pakosarjan sovittamises 99:n konellin alle taitaa olla turhan iso urakka, että ne olis parempi olla satkusta.
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507 Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja e0000333 » Pe Elo 06, 2004 18:08
Kaikki jotka olivat seinäjoella vauhtiajoissa niin näkivät varmasti sen 99saban missä oli tonnarin 2L turbo kone(ratasaabin askilla).... liikkui vaikka olikin vielä pikkuisia soppaongelmia....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja kontki-2 » Pe Elo 06, 2004 19:55
No jo mä ajattelin et kyllä pitäs onnistua.
Mulla ei vaan saa olla turboa.
Rata saabin aski miten se eroaa normaalista.
jarska
"Aero"
Viestit: 447 Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo
Viesti
Kirjoittaja jarska » La Elo 07, 2004 14:50
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja kontki-2 » Su Elo 08, 2004 21:22
Töihin vaan ja tonnarista kone pois kuten myös ysiysistä.
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742 Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola
Viesti
Kirjoittaja Kapaleino » Ma Elo 09, 2004 09:57
Kyllä se sinne käy on se tuossa ysikuutosessakin.
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358 Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus
Viesti
Kirjoittaja Subonaattori » Ma Elo 09, 2004 16:51
Ja hyvin sopiikin
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja kontki-2 » Ma Elo 09, 2004 17:53
No on tossa saanut vähän säveltää.
On vissiin jätetty virranjakajakin kokonaan pois
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117 Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää
Viesti
Kirjoittaja AC » Ma Elo 09, 2004 21:50
kontki-2 kirjoitti: No on tossa saanut vähän säveltää.
On vissiin jätetty virranjakajakin kokonaan pois
Et sitten huomannut tuota tekstiä tulpat peittävässä keltaseks maalatussa osassa
BMW 320dA Coupe LCI
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742 Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola
Viesti
Kirjoittaja Kapaleino » Ti Elo 10, 2004 12:38
AC kirjoitti: kontki-2 kirjoitti: No on tossa saanut vähän säveltää.
On vissiin jätetty virranjakajakin kokonaan pois
Et sitten huomannut tuota tekstiä tulpat peittävässä keltaseks maalatussa osassa
Hyvä pointti.
Siitä säveltämisestä en tiedä, mutta olihan se sibeliuskin Suomalainen säveltäjä.
Kyllähän siinä meni aikaa ja tupakkia. Minusta kaikissa hulluissa ideoissa on järkeä
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Limmo
"Turbo"
Viestit: 298 Liittynyt: La Kesä 19, 2004 02:14
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Limmo » Ti Elo 10, 2004 12:59
No on kyllä pakko sanoa, et on TODELLA mielenkiintosen näkönen
Kaikenlaista sitä sitten näkeekin...
9-3SC 2.0t Aut. -08
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kallejh » Ti Elo 10, 2004 16:55
e0000333 kirjoitti: Kaikki jotka olivat seinäjoella vauhtiajoissa niin näkivät varmasti sen 99saban missä oli tonnarin 2L turbo kone(ratasaabin askilla).... liikkui vaikka olikin vielä pikkuisia soppaongelmia....
Ei ole Pappa-Revon autossa ratasaabin askia...
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja kontki-2 » Ti Elo 10, 2004 19:17
En kyllä saa selvää vaikka laitoin lasitkin nenälle??
Jotain mulle tuntematonta tossa on kun ei ole virranjakajaa jonka mä olen tostakohtaa otetuissa kuvissa nähnyt olevan.