Tässä tietoa otsikossa mainitusta aiheesta:
http://www.hirsch-performance.ch/docs/m ... hp?typ=9-3
Hirschin virityssetit 9-3 Sport Sedanille
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Hirschin virityssetit 9-3 Sport Sedanille
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mikä "kaulus"???Turbo Sensonic kirjoitti:No kun kone ei kestä Sylinterilohko kuumenee liiaksi. Viritysfirmat, jotka aikovat ottaa irti enemmän tehoa 9-3SS:stä, turvautuvat parempaan IC:hen ja sylinterilohkoon lisättäviin "kauluksiin".9-3Tid kirjoitti:Ihmeen vähän tehoa viritysseteilläkin?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tarkoitan lieriötä, joka laitetaan sylinteriin niin, että sen rakenne suojaisi sylinterilohkoa liialta kuumenemiselta.dimebak kirjoitti:Mikä "kaulus"???
Tässä kuva:
http://www.speedparts.se/proj/ss1.shtml
"Foder och kolvar till motorbygget"
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jepu jee. Ne oli noi sylinteriputketTurbo Sensonic kirjoitti:Tarkoitan lieriötä, joka laitetaan sylinteriin niin, että sen rakenne suojaisi sylinterilohkoa liialta kuumenemiselta.dimebak kirjoitti:Mikä "kaulus"???
Tässä kuva:
http://www.speedparts.se/proj/ss1.shtml
"Foder och kolvar till motorbygget"
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001