Modattua APC boksia lainaksi itä-suomessa?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
johniemi
"Aero"

Modattua APC boksia lainaksi itä-suomessa?

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Pitäisi nyt saada kerralla selvyys mun APC-ongelmaani, olisiko kenelläkään lainata modattua uudemman mallista APC:tä pariksi minuutiksi? Voin tietenkin irroittaa boksin autostasi ja asentaa sen takaisin kunhan olen päässyt ottamaan pari koevetoa.

-John
TurboJanne
"Aero"

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Jos ei tulipalokiire ole, niin minä voisin postissa laittaa BSR-kopion sulle lainaksi. Kuulemma ahtaa melko mukavasti 8)
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

En tiedä, onko itelläni uudempi vai vanhempi versio :oops: . Olen kuitenkin tulossa Joensuuhun 28.pvä. Ja autona -87 turbo-tonnari.
Foxbody turbo
johniemi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Janne: Onko tuossa BSR modissa nakutunnistus ennallaan? Jotain huhuja vain kuulin että jossain BSR-modissa olisi nakutunnistus "vajaavainen". Mutta kyllähän se kelpaisi, yhteystietoni ovat:
John Niemi
Latolankatu 7 d 50
80160 Joensuu
044-2801110
Matkahuolto tai posti käy, kumpi vaan on sulle helpompi. Laita tilinumerosi mukaan niin korvaan postittelukulut. (Ai niin, jos tuo boksi toimii niin ei se sattuisi olemaan myynnissä? ;) )

to4: Kuulostaa hyvältä, jos viitsisit ottaa tuon mun puhelinnumeroni ylös ja vaikka soitella/txt sitten kun olet lähempänä Joensuuta.

Kumpi nyt sitten ehtiikään jeesaamaan ensin...

-John
Japso
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Japso »

Jep.
Foxbody turbo
Vastaa Viestiin