Vahvempi kytkin 9-5 ?
Vahvempi kytkin 9-5 ?
Kyseessä siis 9-5 2.3t -00 ja kone vastaa kokoonpanolta stage 4. Löytyy jo uusi aeron sachs asetelma ja kytkin mutta meneekö liian tarkalle tuolla ? Ilmeisesti menee vauhtipyörä vaihtoo kun taitaa olla tuo 228mm ..
EX:Saab 9-5 2.3t SE -00 stage ?
Re: Vahvempi kytkin 9-5 ?
Ei taida olla femmois ku yhen kokosta vauhtipyörää. (4 sylinteriset bensakoneet)Tikku kirjoitti:Kyseessä siis 9-5 2.3t -00 ja kone vastaa kokoonpanolta stage 4. Löytyy jo uusi aeron sachs asetelma ja kytkin mutta meneekö liian tarkalle tuolla ? Ilmeisesti menee vauhtipyörä vaihtoo kun taitaa olla tuo 228mm ..
Re: Vahvempi kytkin 9-5 ?
Itselläni on Aeron asetelmassa SPECin 6lapainen hiilikuitulevy. Hyvin on tuntunut näitä n.500nm vääntöjä kestäneen. Jonkinverran äkäsempi on puremaan kiinni, kuin vakiolevy, mutta lähestulkoon yhtä mukava. Ruuhkassa jonottaessa aiheuttaa pientä ärsyyntymistä
Levy maksoi muistaakseni vähän reilu 300€.
Levy maksoi muistaakseni vähän reilu 300€.