Terve
Mitenkä olette muokanneet suurempitehoisempia bensapumppuja vakioämpäreihin? (Walbro 255l/h, -044 bosch jne.)
Sitten onko ranetukset olleet onnistuneita vai jääneet vuotamaan?
Itselläni on ainakin muokattu sillä tavoin tuo walbro, että on sorvattu muovista/nylonista soviteholkki mikä samaa halkaisijaa kuin alkuperäinen pumppu ja walbro sitten tulee sen sisälle liimalla kiinni. ja koko paketti sitten ihan normaalisti o-renkaalla tiivistyy ämpäriin ja sitten se kuminen kaulus siihen päälle.
Tuo ranetus valitettavasti vuotaa jostakin syystä ja voin ihan satavarmana sanoa ettei varmana pumpunlähdöstä/bensaletkun välistä...
Olisiko jollakin jotain hyviä ideoita millä tuon metallikuorisen pumpun sais tuohon muoviin liimattua tiiviisti, joka myös kestäisi bensaa?
Tällä hetkellä se on liimattu jonkinsortin hydrauliikkakierreliimalla. Se kylläkin on ihan älyttömän jämäkkä sillä, mutta voisko se sitten silti vuotaa sieltä välistä mene ja tiedä.
Nimimerkillä jo muutaman illan taistellut sen vuotamisen kanssa ei niin kovin lämpöisessä tallissa....
Pumpunvaihto järeämpään, miten itse olet moisen asentanut?
Pumpunvaihto järeämpään, miten itse olet moisen asentanut?
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
-
- "Hölösuu"
Re: Pumpunvaihto järeämpään, miten itse olet moisen asentanut?
Korvaa nyloninen soviterengas kumisella, niin saat sen kirittyä tiiviiksi kumikauluksen sisäpuolella olevasta klemmarista.
Jos tuo ei onnistu, niin jotain järeää bensankestävää tiivistemassaa pumpun ja nylon renkaan väliin.
Jos tuo ei onnistu, niin jotain järeää bensankestävää tiivistemassaa pumpun ja nylon renkaan väliin.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Pumpunvaihto järeämpään, miten itse olet moisen asentanut?
jees pumppuviritelmä saatu pitämään! Vika oli kuitenkin se s*atanan letku... Olevinaan bensaletkua, mutta ei kestäny painetta vaan alko fuskaamaan..
Eli kannattaa ne itseasennuksessa säästetyt eurot sijoittaa laadukkaisiin bensaletkuihin! (Jos niitä tarvii vaihtaa)
Eli kannattaa ne itseasennuksessa säästetyt eurot sijoittaa laadukkaisiin bensaletkuihin! (Jos niitä tarvii vaihtaa)
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm