Haluaisin vähän kysellä perusasioita...
Ymmärrän että käytännössä homma tulee toimimaan näin:
Ahdin asennetaan itsetehtyyn pakosarjaan, Pakokaasut pyörittää ahdinta ja imuilma johdetaan ahtimen kautta kaasarille (Weber 32DAT) Kaasarin lähelle asennetaan ahtoputkeen ns Dump Valve.
Lisäksi poistan alkuperäisen mekaanisen bensapumpun ja korvaan sen sähköisellä.-> Esim: ( http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=28-1206 )
(Kuinka korkeat bensanpaineet on tarpeen?)
Lisäksi kannattaisi kuullema käyttää myös malpassisäädintä? ( http://shop.futurez.fi/epages/GPL.sf/AU ... /malpassi1 )
Malpassi -> Malpassi bensapaineensäädin (turbo)
Malpassin kolmikalvoinen säädin on varmaankin Suomen myydyin säädin, jota käyttävät sadat harrastajat ja kilpakuskit autoissaan.
Säätimellä voit nostaa alkuperäistä bensanpainetta, ja kytkemällä imusarjasta ohjauspaineen säätimelle, säädin korottaa oikeaoppisesti säädintä ahtopaineiden noustessa.
Säädin ei sisällä bensanpainemittaria.
Tuolla malpassillahan saa paineet niin korkealle kun vaan voi kuvitella!
Lisäks ahtimelle tarvitaan öljynpaineet jotka otan öljynsuodattimen jalasta josta saa paineen myös mm. öljynpainemittarille ja paluuputki johdetaan öljypohjaan.
Onko tässä kaikki vai olenko unohtanut jotain?
Hommaa on tiedossa mutta lopussa puhina ja suhina palkitsee ;D