Vanhoihin Saabeihin helppo ajonhidastin....Irroitettava ratti ja jos ruiskupeli niin ottaa sen yhden jutun sieltä yhdestä paikasta pois niin aika heikosti lähtee ajamalla.....
Ikävä puoli siinä kylläkin, että jos auto tehdään toimimattomaksi niin ettei sitä ulkopuolelta huomaa niin varas saattaa kuitenkin murtautua sisään ja käynnistysyritysten jälkeen olla jo sen verran v*ttuuntunut että pistää koko laitteen säpäleiksi muuten vaan.
Kun taas varastettu auto voi joskus parhaassa tapauksessa löytyä jopa lähes täysin ehjänä jostain toiselta puolelta kaupunkia...
Mua vituttas enempi se jos pöllimisen jälkeen ajettu laatikko, kytkin, murrokset, etu-umpio, etupuskuri, etulokari, etuvilkku, takapuskuri ja takavalon+ puskurin välinen pelti hajalle, takaluukku sekä katto hypitty + kylki potkittu lommoille bensan loputtua kuten emännän gd 12v ss mazdassa kävi.
Seuraavan kerran kun yritettiin viedä (pyörijä oli poistettu) selvisi pelkillä kahvan ja virtalukon vaihdolla.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Kyllä se vaan kannattaa hälyt laittaa, niitä saa halvimmillaan muutamilla kympeillä tilattua ja karkoittaa nistit äkkiä äänellään. Samalla saa keskuslukon laittaa kauko-ohjauksella , tuo mukavuutta . Yleensä paketti sisältää käynnistykseneston releenkin.
Aika sitkeää perusteellisuutta vaatii joka kauppareissullakin kaivaa pyörijä virranjakajasta irti. Kyllähän noita OG900:sia on hävinnyt ihan keskellä päivää marketin pihasta. Lada-merkkisestä henkilöautosta olivat todnäk itänaapurin pitkäkynnet aikanaan vieneet pelkän ehjän tuulilasin kaupan pihasta. Sekin kannattaisi huomoida ja ottaa myös lasi mukaan kauppaan
Kyllä se näinä päivinä on harraste og:ta tai 99 jättää arveluttaviin paikkoihin parkkiin yön yli kyseenalaista.
Jos joku auton aikoo nyysiä niin uusiin mahdoton päästä niin kyllä siinä vanhempi kalusto kohteena.
Minä en ainakaan uskalla jättää ilman että otan jotain puolanjohtoa mukaani.
Rattilukko tuntuu olevan pelkkä hidaste vain mutta itse suunniteltu poljinlukko jolla naittaa kytkin ja jarrupolkimet yhteen.
Henkilöautossa vähän hankala käyttää mutta esim. matkailuautossa käypä kapine.