VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Ilmoitus varastetuista autoista. Laita otsikkoon auton malli, väri, paikkakunta ja rekisterinumero.
Mataz
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: To Loka 28, 2010 22:16
Paikkakunta: Tampere

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja Mataz »

Osanottoni. Ei voi muuta todeta kun **tun nistit! Vihaks pistää.


Ne muutamat kerrat kun olen itse joutunu olemaan häken tai poliisin kanssa tekemisissä, niin eipä ole tuossa toiminnassa kehumista...

Menee OT mut esimerkkinä kerrottakoon: tossa heinäkuun helteillä duunissa nuori tyttö pyörtyy, lyö päänsä tonttiin. Noh, siitä lanssia soittamaan, tuloksella "soittakaa uusiks jos tilanne pahenee". Ei mitään vaikutusta vaikka mainitsin, että tyttö tosiaan löi päänsä aika pahasti samalla. Eihän se siitä sit ainakaa parantunu, uusiks taju pois ja pollaa tontiin -> lanssia soittaan. Lopulta suostuivat lähettään kun mainitsin sanan "heitteillejättö" ja totesin et puhelua en lopeta ennen ku lähetätte, ja et luuria ette voi mulle korvaan lyödä, tiedätte pääsevänne lööppeihin...

Mut appiukollses pisteet jääräpäisyydestä! ;)

Ja toivotaan et noilta nisteiltä löytyy tililtä jotain talousrikoksia/veronkiertoa tai kotietsinnässä tietokoneelta laittomasti ladattuja leffoja/musiikkia, niin saavat kunnon tuomiot.
2010 9-3 SC TiD Vector A6
Krooninen saabismi kulkee suvussa!
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster"
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5643
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja Pakari »

pexi_9-3 kirjoitti:
Pakari kirjoitti:Millätavalla vakuutusyhtiö tähän suhtautuu kun on "avaimen kanssa viety" .. ? Osanottoni myös täältä. Karua jälkeä on syntynyt.. :?
Ainakin tähän asti suhtautunut ihan ok, avainta on kumminkin luvatta käytetty ja todennäköisesti jossain välissä meiltä se on viety sen sijaan että se oltas itse johonkin hävitetty. Mielenkiinnolla odotan, että selviäis se missä, koska ja kuka on avaimen vienyt niin osaisi jatkossa varautua ettei samalla tavalla pääse tapahtumaan.
Hieno homma että ovat kuitenkin suhtautuneet kohtuullisen hyvin. Mutta jos kerta avaimesta selville saa mihin autoon se kuuluu, niin nyt kaikki kolkin omistajat katsomaan montako avainta on autoon koodattu: Eli Avain virtalukkoon, sytytysvirta päälle eli avain ON asentoon, ja peräkontinavausnappi pohjaan, tällöin SID kertoo koodattujen avainten lukumäärän, näyttää myös onko hylättyjä avaimia..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

toimiiko ylläoleva temppu femmaankin? itsellä on 4-avainta femmaan? vituttaa jos ois enemmänkin mistä ei itse tiedä :/
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Toimii, tosin näyttää vain montako on koodattu autoon sillä hetkellä.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja core2 »

scorpio_88 kirjoitti:toimiiko ylläoleva temppu femmaankin? itsellä on 4-avainta femmaan? vituttaa jos ois enemmänkin mistä ei itse tiedä :/
Autoosi ei voi ohjelmoida toimivaksi kuin ne neljä avainta kerrallaan se on maximi.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Maximus
"Viggen"
Viestit: 512
Liittynyt: To Marras 10, 2005 18:18
Paikkakunta: Lodz, Poland

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Hieman aiheeseen liittyvänä, mistä vakuutusyhtiö tietää että avaimet on juurikin siihen autoon? Jos oletetaan että on esimerkiksi vanhempi auto ja vie vaikka kaverin autonavaimet näytille?
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja core2 »

Maximus kirjoitti:Hieman aiheeseen liittyvänä, mistä vakuutusyhtiö tietää että avaimet on juurikin siihen autoon? Jos oletetaan että on esimerkiksi vanhempi auto ja vie vaikka kaverin autonavaimet näytille?
Jos auto on varustettu immobilizerilla eli varkauksenestolla niin avaimet voidaan testata.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2953
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
pexi_9-3
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Joulu 22, 2008 23:26
Viesti:

Re: VARASTETTU 9-3 farkku, tumman sininen, Nummi-Pusula HHG-922

Viesti Kirjoittaja pexi_9-3 »

99 GL kirjoitti:Meni ilmeisesti lunastukseen? https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=170371&lang=fi
Joo, lunariinhan auto tosiaan meni ja tuollakin tuo maininta niistä mahdollisista neuloista.. tarkkaan saa joku käydä auton läpi mikäli mielii siellä istua rauhallisin mielin ilman peltikalsareita.

Tuohonhan tulee nyt sitten kokonaan uudet kilvet kaiketi? ja kohta tuo on jollain jobbarilla myynnissä LOISTOYKSILÖNÄ tms.. pitää pitää silmät auki ja kattoa minne tulee myyntiin ja millä hinnalla ja mainospuheilla :)

se vähän ihmetyttää itseäni, ettei avk:ta kiinnostanut muu kuin huoltokirja itse (joka meni vorojen matkaan) eikä esim tieto missä autoa on huolettu ja mitä muute tehty, se olis voinut jotain tulevaa omistajaa kiinnostaa kun saahan sen huoltohistorian tietää kun tietää vain huoltoliikkeen (itse käytin samassa paikassa kaikki huollot) ja aikaisempi omistaja oli huoltokirjan mukaan käyttänyt myös yhdessä ja samassa paikassa huoltonsa..
Vastaa Viestiin