Oulussa 9.12.-04 met.ruskea 4d sedan

Ilmoitus varastetuista autoista. Laita otsikkoon auton malli, väri, paikkakunta ja rekisterinumero.
Vastaa Viestiin
P:n Vee
"Aero"
Viestit: 399
Liittynyt: To Touko 15, 2003 07:29
Paikkakunta: Ii

Oulussa 9.12.-04 met.ruskea 4d sedan

Viesti Kirjoittaja P:n Vee »

Morjens!

Enomies tuossa soitteli ja kyseli kyytiä Oulusta Iihin, rosmot olivat tehneet ukosta jalkamiehen keskellä päivää ja kateissa on metallinhohtoruskea 4d sedani satku. Ihan aito karvalakkimalli mustilla listoilla, kromimaskilla ja kokopeittävät rosterikapselit peltivanteilla. Muistaakseni Aine Oy:n tarra takaluukussa. Rekisteritunnus LKK-636. Mahdollisista näköhavainnoista voi ilmoitella joko poliisille 10022 tai vaikka allekirjoittaneelle p.040-5162527.
Tarkkoina liikenteessä siis!

teevee Paason Vee
P:n Vee
"Aero"
Viestit: 399
Liittynyt: To Touko 15, 2003 07:29
Paikkakunta: Ii

otsikko lyhyt

Viesti Kirjoittaja P:n Vee »

Otsikko jäi vajaaksi, siis kyseessä Saab 900i 4d sedan -88

t. Paason Vee
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

No voihan ...mikähän kopla lie iskenyt nyt kyntensä laatuautoihin ?
Pitää pitää silmänsä auki kun bussilla matkustelee, josko näkyisi liikkeessä tahi parkissa saappia
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Viddu et täällä oulun suunnalla pöllitään saabbeja!! 8O :twisted: :evil: :x :? P*rkele miinotan mun auton ympärystän. :twisted: :twisted:
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Varmaan ne tyypit tuntevat itsensä todella suuriksi sankareiksi. Ilmoittakaapa mulle, jos satutte kuulemaan, että jotkut autovorot on käräjillä..niin käyn kattomassa naamat muistiin.


Kosto on suloinen....
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Pitää lähtä vissiin nukkuun saappaan takapenkille.Tai laittas emännän sinne et jos vievät auton niin pääseepähän kätevästi eroon emännästä.Mun tuurilla ne tuo sit emännän takas suu teipattuna.Ihan hyvä emäntä se on vaikka ei osaa tuoda avattua pulloa käteen ku yskäsen.Tullu niin laiskaksi ettei jaksa napsauttaa sormia.
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

Näytti Kaakkurin cittarin rampilta kaupunkiin päin lähdettäessä olevan joku saab ojassa...motoritieltä siis ulos ajettu. Tais kyllä olla 99-mallia..en pimeän vuoksi kovin tarkkaan ehtinyt näkemään ja kun en kuskin pallilla istunut, niin ei ollut mahdollisuutta pysähdelläkään..
Niin ja ei kai motarilla saa muutenkaan pysähdellä :roll:
Mutta jos kaakkurin puolelta kävelemällä jaksais käydä katsomassa..
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7554
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Milli kirjoitti:Viddu et täällä oulun suunnalla pöllitään saabbeja!! 8O :twisted: :evil: :x :? P*rkele miinotan mun auton ympärystän. :twisted: :twisted:
Pistähän muistiin mihin ne miinat laitat, ettei vaan.... :o
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
P:n Vee
"Aero"
Viestit: 399
Liittynyt: To Touko 15, 2003 07:29
Paikkakunta: Ii

satku löytyi

Viesti Kirjoittaja P:n Vee »

Löytyi Hiirosesta, olivat vkl:n ajan rällänneet ja sotkeneet. Rikki lukot, ovitiiviste(, miksi?) rattia revitty ja vilkunpalautus rikottu, tankinkorkki yritetty rikkoa. Tyhjiä pulloja ja purkkeja sekä roskia ympäri autoa, lie porsaita ollut asialla näin joulun alla.

teevee P:n Vee
rikupoika
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 00:48
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja rikupoika »

No hyvä että löytyi kuitenkin ...ja selvitään suht pienin korjauksin. :D
Omani on edelleen kateissa...kun olisi itsellä kulkuväline, niin vois vähän kierrellä noita paikkoja, mistä on muitakin autoja joskus löytynyt. Jalan on niin pirun hidas kiertää :(
9000t. vm.-87
Ajattelen, siis olen..ei aina jaksa ajatella, olenko siis ?
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3346
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

rikupoika kirjoitti:No hyvä että löytyi kuitenkin ...ja selvitään suht pienin korjauksin. :D
Omani on edelleen kateissa...kun olisi itsellä kulkuväline, niin vois vähän kierrellä noita paikkoja, mistä on muitakin autoja joskus löytynyt. Jalan on niin pirun hidas kiertää :(
Tuira ja Kaketsu on ainakin sellaisia mahdollisia paikkoja, josta saattaa tärpätä.

Vesa: Hyvä homma, että enosi auto löytyi. Saatiinko tekijät kiinni? On se kyllä tympeää, kun ei toisten omaisuutta osata vähääkään kunnioittaa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Vastaa Viestiin