Kalliossa pitkäkyntinen Saab-fani

Ilmoitus varastetuista autoista. Laita otsikkoon auton malli, väri, paikkakunta ja rekisterinumero.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Kalliossa pitkäkyntinen Saab-fani

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Viime yönä oli taas käyty ysiysissä, Satamaradankadulla Helsingin Kalliossa. Oli jo kolmas kerta. Nyt oli vain hanskalokeron sisältö pengottu eikä rikottu mitään. Nordean valvomon mukaan mahdollisesti eräs kadunmies yöpynyt siellä, täytynee ottaa tyyppi kuulusteluun kun näkee seuraavan kerran. Harmillisesti ei valvontakamerasta näy Saabista kuin takapuskuri, niin ei ole kunnon kuvaa.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2519
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

:evil: :evil:

Vihaksi pistää taas.
Tiedä lohduttaako, mutta onneksi autoa ei sentään viety/poltettu tms.
Saabilla jo vuodesta 1995. Suomen Saab-klubi ry:n jäsen.
90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9380
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Osanottoni :( Kalliossa, kuinka en jaksakaan yllättyä, mulla tyhjättiin siellä pökötti, kerran lähti saab 900T liikenteeseen, ja mun ex-ducato 4WD käytiin tutkimassa säännöllisesti kerran viikossa. Ducatoa ne tumpelot eivät saaneet ikinä käyntiin koska vaati omat kikkailunsa :) Työkalunsakin nuo hörhöt kerran unohtivat. Saaliiksi ducatosta eivät saaneet kuin yhden kerran rikkinäisen työmaavalon, joka maksoi uutena luokkaa 20e, kerran pakkasin jätepuita mikrouunin pakettiin, kuinkahan kauas ehtivät viedä ennenkuin huomasivat, tein paketista aika uskottavan näköisen. Virittelin kaksi rotanloukkua hanskalokeroon mutta lemminkäisen asfalttikone ennätti tuhota autoni (josta en saanut penniäkään korvausta, hävytön roisto kartellilafka :!: ) ennenkuin "saalista" ehti tulla :cry:
Kannattaa koettaa jättää parkkialueelle jossa on liikennettä ympäri vuorokauden, itse jätin aina kuin mahdollista karhupuistoon, Harrin nakin viereen (jonka vieressä itse asiassa kerran lemminkäinen ja toisen kerran 4:n auton kolarisuma) rikkoi tuon pakuni (sama paku, tapaukset viikon välein, molemmilla kerroilla auto parkissa, ensin toinen puoli, sitten toinen, rusinaksi 8O ).
Jos on kyseessa paku niin yksi keino on peruuttaa auto niin lähelle seinää ettei takaovea saa auki, itse poistin sivuoven avaussysteemin käytöstä. Helsingistä tosin ei tälläisi parkkeja löydy joka kulmalta :(
Joten: kalliossa ei ole auto turvassa, hälytin auttaa varkaita vastaan, mutta silloinkin kanssa-autoilijat rikkovat joko koko auton tuusannuuskaksi tai parkkeeratessaan puskurinpäät.
Sori, meni vähän OT:ksi :oops:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Tosta lemminkäisestä.Viime kesänä rivitaloyhtiömme kilpailutti katon tekijät.Oli sitten ollut lemminkäisen miehen vuoro joka ihmetteli ja haukkui talon entistä kattoa väärintehdyksi.Oli sitten kysynyt että mikä putka näin huonon katon on tehnyt johon sitten naapuri vastasi että:niin joo mikähän se oli,taisi olla eräs lemminkäinen aikoinaan. :lol: Oli ukko menny hiljaiseksi.. :roll:
Vastaa Viestiin