!!!LÖYTYNYT!!!: Lauttasaaresta Saab 900c -89 EKV-630

Ilmoitus varastetuista autoista. Laita otsikkoon auton malli, väri, paikkakunta ja rekisterinumero.
Vastaa Viestiin
hulio
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 15:01
Paikkakunta: Helsinki

!!!LÖYTYNYT!!!: Lauttasaaresta Saab 900c -89 EKV-630

Viesti Kirjoittaja hulio »

Perkele.

Luumunpunainen Saab 900c -89, rekkari EKV-630, pöllittiin viime yönä Kauppaneuvoksentieltä, Helsingin Lauttasaaresta parkista. Vasen etuvalo palanut, vasemmassa takaovessa naarmuja. Muuten ainakin OLI hyväkuntoinen.

Soittakaa havainnoista poliisille tai 050-5471238.

Varkaalta leikataan munat mattoveitsellä. Se on lupaus.

Juppu
Viimeksi muokannut hulio, Ke Loka 26, 2005 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hulio
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hulio »

Tässä vielä (erittäin) paska - vieläpä öinen - kuva, mutta saa idiksen siitä väristä, kun mä en oo koskaan keksinyt sille hyvää adjektiivia.

Kuva
Stene
"Hirsch"
Viestit: 952
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 21:00

Viesti Kirjoittaja Stene »

Tuskin se vaasan tulee mutta pidetään nyt kuitenki silmät auki

Helvetin rosvot :evil:
curry
hulio
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hulio »

Tänään löytyi, aika omituisella tavalla.

Olin bussissa matkalla Käpylästä keskustaan kun bussin ikkunasta näkyi parkissa hyvin tutun näköinen auto... Siellähän se oli, Kaikukujalla parkissa, ihan kohtuullisessa kunnossa. Ulkoisesti siinä ei ollut vaurioita paitsi vasen etulyhty jossa oli särö. Sisällä kaikki oli tuhannen p****n päreinä, hansikaslokero oli väännetty paskaksi, tuhkakuppi oli hajalla, radio oli pöllitty ja ilmastointikanavat oli lyöty hajalle (miksi ihmeessä?). Joten pirunmoinen onni onnettomuudessa.

Mikä on ERITTÄIN omituista on että poliisi oli pysäyttänyt auton Hämeentiellä sunnuntaina ja pidättänyt varkaat (teroitan parhaillani mattoveistä :twisted: ), mutta poliisi ei soittanut mulle eikä ilmoittanut että auto on löytynyt!!!! :evil: :evil: :evil: Mitä h***vettiä??? Auto oli siis seissyt kolme päivää LUKITSEMATTOMANA Kalliossa ja mun piti siis itse todellisella onnenkantamoisella löytää se! Poliisin raportin mukaan silloin kun auto löytyi, siinä oli radio, mutta kun mä sen löysin niin se oli tietenkin tiessään. Mitä voi olettaa kun avonainen auto seisoo kolme päivää Kalliossa...

Mitä sitä voi tehdä muuta kun ihmetellä poliisia? Kai tuosta jotain korvausta voi hakea niiltäkin, kun se on selkeästi niiden moka.

Mutta rakas Saabini löytyi, kiitoksia vaan kaikille silmäpareille!

Juppu
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Eipäs Hesan polliisia autovarkaat kiinnosta.
Sanoppa, että kännikalle pölli autos, sata partiota etsii sitä.

Toi on kokeiltu, naapurini wolkkarin varkauden yhteydessä.
Näin kun lähti pihasta. Kohta oli useita partioita risteilemässä paikalla, hyvä etteivät törmänneet toisiinsa.

Aika alas on ammattikunnan maine menossa :twisted: :evil:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Shrug
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 23:09

Viesti Kirjoittaja Shrug »

Hyvä että löysit, omasta ei oo vielä kuulunu mittään :cry:
hulio
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hulio »

Toivottavasti se löytyy... Pidetään silmät auki edelleen. 8O
Vastaa Viestiin