LUNASTETTU Saab 900i -87 tumman harmaa, VSB-945, Vantaa

Ilmoitus varastetuista autoista. Laita otsikkoon auton malli, väri, paikkakunta ja rekisterinumero.
Vastaa Viestiin
Makke69
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: La Loka 08, 2005 17:55
Paikkakunta: Vantaa

LUNASTETTU Saab 900i -87 tumman harmaa, VSB-945, Vantaa

Viesti Kirjoittaja Makke69 »

Auto vietiin tiistai aamuna 4:00 - 12:00 Vantaalta Myyrmäestä Piikuja 1:n parkkipaikalta. Tankissa alle 10 litraa bensaa joten varas ei tankkaamatta päässyt yli 50km säteelle. Auton mukana lähti hopea Roadstarin MP3/CD soitin jossa USB sekä MMC muistikortinlukija.

Autossa uudet (pinnoitetut?) nokian nrt? Nastarenkaat auton väriseksi maalatuilla peltivanteilla. Autolla ajettu 380tkm. Muuta huomioitavaa auton kunnosta; ruostevaurioita helmoissa, ovissa, kulmissa. Käsijarruvaijeri poikki. Auto teknisesti hyvässä kunnossa!

Nimikirjaimet MH löytyvät avaamalla kuljettajan oven ja katsomalla takaoven kohtaa jossa ovi on kiinni korissa.

Autolla ei rahallista haittaa mutta rutkasti käytännön haittaa ja jos joku on nähnyt auton niin soittakoon suoraan poliisille tai numeroon 044-7753077.

Joo elikkä EDIT Auto on 4 ovinen sedan!

Tallitoverit, auttakaa ystävää hädässä, tahtoo auton takas :(

Terveisin: Makke
Viimeksi muokannut Makke69, Su Huhti 09, 2006 05:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

otan osaa. kerro vielä onko 2,3,4 vai 5 -ovinen et osaa katsoa "sillä silmällä" tuolla liikenteessä
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Makke69
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: La Loka 08, 2005 17:55
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Makke69 »

Kohta 3 viikkoa kulunut eikä vieläkään mitään tietoa autostani. Paljoa en ole itse päässyt sitä etsiskelemään mutta Osa Länsi-Vantaasta on kyllä koluttu. Olen varma että autoni seisoo kiltisti jonkun kerrostaloalueen vieraspaikalla, pk seudulla. Tai vastaavasti jossain kääntöpaikalla sakko ikkunassa. Vahinkoilmoitukset on jo postitettu enkä usko että autoa löytyykään. :(

Ottaa vaan V**** pannuun. Nyt vasta kolahtaa mikä menetys se on!

Broidi lähti silloisena tiistaina luotani tossa joskus 04:n paikkeilla ja auto hänen mukaansa kyllä oli parkkipaikalla. Epäilen että auto pöllittiin juuri sen 04-07 välisenä aikana. Kukaan naapureista ei varmasti mitään tapahtuneesta nähnyt kun pihassa ei asusta ketään kunnon "kyttääjää". Sillon oli kyllä tuo Bussilakkokin ja jos joku ei välttämättä päässy töihin niin oli lainannut autoani.. Toisaalta olen kyllä epäillyt naapureitakin kun välillä jättävät autojaan mun paikalle ja ne on löytäny lappuja tuulilasistaan missä on mainintaa takapenkille ilmestyneistä tiiliskivistä. Nyt taas kun mulla ei oo autoa niin en ole siinä kenenkään nähnyt pitävän omaansa.
Makke69
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: La Loka 08, 2005 17:55
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Makke69 »

Nuni.. :cry:

900i -87 RIP

Vakuutustäti sanoi että alta tonnin. Plus seedeet ja mankka, sellane lisälaite siihe mankkaan. Miinus omavastuu. Mut ei auta. Harmittaa kun joku likanen ja törkynen muu ihminen on kajonnut mun omaisuuteen julmasti raiskaten lukot ja "ajellut". Tuntuu samalta kun koskis mun tyttöön. Toivottavasti meni harrastajalle... :?

Edit:

Joo auto löyty tuolta itiksen poliisiasemalta. päältäpäin kunnossa ja kaikki irtain viety sisältä. Kävin kattomassa ja auto näytti siltä kun joku olis asunu siellä. Leipää, vaatteita, porakone, yms. Tarina oli jotain, että joku oli pölliny, tankannu maksamatta ja luovuttanu jollekintoiselle joka sitten jäi kaverin kanssa kiinni roihuvuoressa. Mut eihän toikaan mitään varmaa tietoa ole. Eikä sillä kyllä enäää mitään merkitystäkään. Tuli pala kurkkuun kun sen poliisitädin kanssa mentiin sitä kattomaan. Otin rekisteriotteen talteen ja lähetin vakuutusyhtiölle. Sellanen tarina.
Vastaa Viestiin