Löytynyt rikottuna: OG900 T16 5d Oulusta
Löytynyt rikottuna: OG900 T16 5d Oulusta
Joo. Viime yönä veivät sitten meikäläisen satkun suoraan parkkipaikalta.
Vituttaa niin ettei veri kierrä mutta kuvia löytyy tuolta: http://kotinetti.suomi.net/suvipauliina ... nen/jarea/
Jos pistävät osiksi niin Proturbon T3/4 hybridiä, isoa alucooleria, 630cc/min suuttimia ja virikantta sun muuta on autoon pultattu. Jos kuvia ei jostain syystä näy niin rekkari on USN-120, väri tummansininen metalliväri, vuosimallista '84 huolimatta viistokeula ja kromimaskissa turbomerkki, muuten merkitön.
Puhelinnumeroon 044-2774681 voi ilmoitella.
Vituttaa niin ettei veri kierrä mutta kuvia löytyy tuolta: http://kotinetti.suomi.net/suvipauliina ... nen/jarea/
Jos pistävät osiksi niin Proturbon T3/4 hybridiä, isoa alucooleria, 630cc/min suuttimia ja virikantta sun muuta on autoon pultattu. Jos kuvia ei jostain syystä näy niin rekkari on USN-120, väri tummansininen metalliväri, vuosimallista '84 huolimatta viistokeula ja kromimaskissa turbomerkki, muuten merkitön.
Puhelinnumeroon 044-2774681 voi ilmoitella.
Viimeksi muokannut jcarlson, Ke Huhti 12, 2006 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Päivitystä: Auto löytynyt kiitos tarkkasilmäisen kaverin joka huomasi oudosti "pysäköidyn" Saabin työmatkallaan.
Osoittautui meikäläisen autoksi. Päällisinpuolin oli ehjä eikä edes soitin ollut kelvannut (etupaneli oli kotona). Hanskalokero oli kyllä tongittu, mutta takakontti ei ollut edes avattu ja työkalut tallella.
Ikävä yllätys odotti startatessa. Puristuksia ei koneesta enää löytynyt ja konepellin avauksen jälkeen oli murheellinen näky edessä. Öljyt ja glykolit pitkin konehuonetta, paisuntasäiliö tyhjä. Glykolinsekaista öljyä tullut huohotinletkusta, öljytikku pois paikoiltaan.
Sitten tuli huomattua irti revitty APC:n paineanturi joka lojui lattialla. Ilmeisesti ajettu ahdot tapissa (ainakin yli 1.6 bar), n. 400 hv tehoilla lämä lattiassa kunnes keittänyt/kansipahvi luovuttanut ja sen seurauksena glykolit öljyn sekaan -> laakerit paskaksi ja sen seurauksena öljyt pellolle.
Eli 30tkm ajettu tehdasuusi ylikokoalakerta on entinen, todennäköisesti saman verran ajettu ProTurbon isoin T3/4-hybridi vainaa, ja vaikka mikä muukin mahdollista.
Varkaat ilmeisesti vieläpä tankanneet jossain vaiheessa ja jatkaneet rälläystä, koska bensavalo paloi auton parkkeerauksen jälkeen edellisenä iltana, mutta startatessa ei enää. Trippimittari pitää vielä tarkistaa mutta auto on nyt vak.yhtiön suojissa odottamassa tarkastusta.
Jotenkin flashbackia tulee, ei ole ensimmäinen kerta kun on meikäläiseltä turbosaab varastettu ja rikottu...
Osoittautui meikäläisen autoksi. Päällisinpuolin oli ehjä eikä edes soitin ollut kelvannut (etupaneli oli kotona). Hanskalokero oli kyllä tongittu, mutta takakontti ei ollut edes avattu ja työkalut tallella.
Ikävä yllätys odotti startatessa. Puristuksia ei koneesta enää löytynyt ja konepellin avauksen jälkeen oli murheellinen näky edessä. Öljyt ja glykolit pitkin konehuonetta, paisuntasäiliö tyhjä. Glykolinsekaista öljyä tullut huohotinletkusta, öljytikku pois paikoiltaan.
Sitten tuli huomattua irti revitty APC:n paineanturi joka lojui lattialla. Ilmeisesti ajettu ahdot tapissa (ainakin yli 1.6 bar), n. 400 hv tehoilla lämä lattiassa kunnes keittänyt/kansipahvi luovuttanut ja sen seurauksena glykolit öljyn sekaan -> laakerit paskaksi ja sen seurauksena öljyt pellolle.
Eli 30tkm ajettu tehdasuusi ylikokoalakerta on entinen, todennäköisesti saman verran ajettu ProTurbon isoin T3/4-hybridi vainaa, ja vaikka mikä muukin mahdollista.
Varkaat ilmeisesti vieläpä tankanneet jossain vaiheessa ja jatkaneet rälläystä, koska bensavalo paloi auton parkkeerauksen jälkeen edellisenä iltana, mutta startatessa ei enää. Trippimittari pitää vielä tarkistaa mutta auto on nyt vak.yhtiön suojissa odottamassa tarkastusta.
Jotenkin flashbackia tulee, ei ole ensimmäinen kerta kun on meikäläiseltä turbosaab varastettu ja rikottu...
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com