LÖYSIN!900i, vm. -88, Oulu, tummansininen "embassy blue

Ilmoitus varastetuista autoista. Laita otsikkoon auton malli, väri, paikkakunta ja rekisterinumero.
Vastaa Viestiin
CartDude
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Su Syys 10, 2006 21:53

LÖYSIN!900i, vm. -88, Oulu, tummansininen "embassy blue

Viesti Kirjoittaja CartDude »

Niin, tulipahan nyt tämäkin foorumi tutuksi, tosin paskemmissa merkeissä. Tänään 10.9.2006 olin lähdössä autolla kaupunkiin... Niin, lopun voittekin arvata. Joku perkeleen liimanhaistelija on sen vienyt, Linnanmaalla Yliopistokadun pohjoisemmasta parkista. Perkeleen perkele, ja olin vielä luulossa, että sitä ei olisi helppo pölliä, juurikin esim. virtalukon kummallisen sijoittelun vuoksi. Ja asiahan ei mitä ilmeisimmin ole näin.

Jään toiveikkaana odottamaan auton, jolla olen opetellut ajamaan, löytymistä. Eli vielä kerran. 900i, vm -88, tummansininen eli tarkemmalta väriltään embassy blue, rekisterinumero BKO-632. Ja nyysitty nimenomaan Oulusta.

Ja löysin tämän pirssin korkeimman omasilmäisesti viime yönä Oulusta koskelan kaupunginosasta Liisantien parkkipaikalta. Samalla parkkiksella oli pari muutakin kilvetöntä autoa, narkki oli vienyt kilvet tästäkin, mutta ne eivät tuntuneet juuri poliisia kiinnostavan. Toinen noista oli valkoinen Saab, mutta olin niin tohkeissani, etten tullut katsoneeksi mallia..
Vastaa Viestiin