SAAB 9-3 SE 2.0 autom (124 tkm.)
SAAB 9-3 SE 2.0 autom (124 tkm.)
Minusta tuli SAABini kolmas omistaja n. 5 vuotta sitten, auto ollut linja-autoyhtiön johtajan rouvalla n. 20 vuotta uudesta alkaen ja ennen minua vain lyhyen aikaa autokauppiaalla. Säilytetty lämpimässä tallissa ja ajettu vähäisesti, mutta jatkuvasti. Ostaessani oli ajettu 99 tkm. ja nyt ajettu 124 tkm. Aina huollettu viimeisen päälle. Itse jopa tarpeettoman isolla rahalla, mutta se on ollut tapana kun olen auton omistanut. Seuraavia ison rahan toimia minun aikanani: moniurahihna, kiristin, ohjainrulla 03/2021, vaihteistoöljyt huuhtelemalla (Huotarit 220€), täydellinen ruostesuojaus ammattilaisen tekemänä (Nahkala Ylivieska 05/2021 900€), vahvistin Rebec, jossa bluetooth, kaiuttimet Cerwin-Vega sekä Blam (11/2021 JJHifi 1045€), konepellin kiveniskemien maalaus (2/2023 Kääriö 350€), kesärenkaiden puhdistus ja maalaus (3/2023 Uudenmaan soodapuhallus 490€), vetoakseleiden suojakumeja sekä yläpään laakerit (05/2024 ja 06/2024 Tarviketalli Alavieska 590€). Esim. moottoriöljyt ja suodatin vaihdettu 4 kertaa minun omistuksen aikana (25 tkm.). Kaikki muukin huollettava on huollettu, ilmastointikin kahdesti. Ammattilainen suunnitteli, valmisti ja asensi teippaukset helmaan, SAAB teksti asiaankuuluvin vauhtiviivoin (mielestäni juuri oikeanlaiset teippaukset SAABiin) ja samalla asensi ikkunoihin tummennukset (03/2023 Carmaikel 460€). Auto ei kaipaa minkäänlaisia korjauksia, eikä edes huoltoja (keväällä ilmansuodattimien vaihto seuraavana listallani). Kuvia laitan mielelläni halukkaille. Auto sijaitsee Oulussa. Hinta 6000€ (ostaessani 4400€, laittanut ainakin toiset 4400€, joten taas tulee reilusti takkiin, niinkuin aina kun olen autostani raskinut luopua). Myynnin syynä on vähäinen käyttö, minkä takia haaveena on siirtyä museoauton käyttäjäksi (vaihdossa voi ehdottaa museoautoa). Nolla 4 nollanolla 662528.