1999 SAAB 9-3 SE 2.0 autom (124 tkm.)

M: Myydään A: Annetaan
Vastaa Viestiin
hannueee
"Kaasari"

1999 SAAB 9-3 SE 2.0 autom (124 tkm.)

Viesti Kirjoittaja hannueee »

Joudun luopumaan Saabistani, joka on niin hyvässä kunnossa, ettei taida monta samankuntoista löytyä. Ajettu todellakin vain 124000 km, itse olen omistanut auton reilut 5 vuotta ja ajanut kyseisenä aikana 25000 km.
Auton ostohinta oli 4400€ ja sen jälkeen olen laittanut autoon rahaa ainakin 5000€. Kalleimpina toimenpiteinä mainittakoon täydellinen ruostesuojaus ammattilaisella 900€, äänentoiston parantaminen bluetoothin kera 1045€, kesävanteiden huolto sekä maalaus 490€, konepellin kiveniskemien huoltomaalaus 350€ sekä koristeteippaukset ja ikkunoiden tummennukset 460€. Huollot on teetetty lukuunottamatta tavanomaisimmat työt (tulpan vaihdot, moottoriöljyjen ja -suodattimien vaihdot) ja pikaisesti laskemalla noista huolloista kertyy n. 2000€. Kaikki huollettava on huollettu ja esim. moottoriöljyt reilusti tiheämmin kuin olisi ollut tarpeen. Autoa ylihuollettu ja pidetty todella hyvin (kuten minulla on tapana).
Autossa ei ole tiedossa olevia vikoja, kaikki toimii, ruostetta ei ole.
Autoa on ikänsä pidetty lämpimässä tallissa.
Luovun autostani, koska ei oikeasti ole tarvetta autoilla, siirryn museoautoilijaksi. Sen takia suora myynti 5500€ tai vaihto museoautoon. Kuvia saa pyytämällä.
Vastaa Viestiin