Saab car museum collection

M: Myydään A: Annetaan
Vastaa Viestiin
Sepek
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: To Syys 23, 2004 08:34
Paikkakunta: Jyväskylä

Saab car museum collection

Viesti Kirjoittaja Sepek »

Onko jollakin kiinnostusta ostaa n. 50kpl Saab pienoismalli autoja? Suurin osa irtonaisina, mutta laatikot ja alusta on tallella.
Audi A4 Avant-TSFI 2.0 -19 , Pihassa oli 17 vuotta Saab 9-5 2.3t -05 + Biosofta kaikella nastan kääntäjällä.
Vastaa Viestiin