K-Jetronic polttoaineen määränjakaja OG 900

M: Myydään A: Annetaan
Vastaa Viestiin
Avatar
vilhosyvis
"Hirsch"
Viestit: 767
Liittynyt: La Maalis 17, 2018 19:17
Paikkakunta: Tapiola, Espoo
Viesti:

K-Jetronic polttoaineen määränjakaja OG 900

Viesti Kirjoittaja vilhosyvis »

Myydään viallinen polttoaineen määränjakaja/määränsäädin K-jetronic -ruiskutuksella olevasta og 900:sta. Osa on katalysaattorilla ja lambdalla olevasta autosta, eli tässä ei ole seosten säätöruuvia.

Myydään kunnostettavaksi parhaan tarjouksen tehneelle. En tiedä saako näitä järkevästi kunnostettua, mutta en viitsi roskiinkaan heittää suoraan.

Hinnasta riippuen voin postittaa, mutta mielellään kaupat kasvotusten Espoossa tai mahdollisesti menojen mukaan lähialueella.

Kuvia: https://photos.app.goo.gl/bUbLfj5ex3ZXez9B9
Nykyiset:
900i 1990 5d Magentanruskea
9-3 SE 1998 3d
Entiset:
900c 1990 4d Magentanruskea
900c 1989 4d juhlamalli
900S 1995 5d
900i 16v 1991 4d
9-3 S Turbo 2000 5d
9000CD 1989 4d
Vastaa Viestiin