Konepellin Saab-lätkä
Pidetään mielessä! Koitan kuitenkin ensin tuon uuden kuoren kanssa, koska sellainen on jo hyvän aikaa ollut hommattuna.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Tietääkseni muita kokoja ei löydy "irtolätkänä", vaan on vaihdettava koko merkki runkoineen. Omassa 9-5:ssa oli molemmat merkit myös kulahtaneet, niin vaihdoin samalla merkit uudemman mallisiin, koska autohan on Saab ei Scania
Merkkejä löytyy myös Speedpartsilta/PCS:ltä: http://www.speedparts.se/prod/res_dekal ... blem.shtml
Eski
Merkkejä löytyy myös Speedpartsilta/PCS:ltä: http://www.speedparts.se/prod/res_dekal ... blem.shtml
Eski
Juuri vaihdoin omaani takaluukun merkin.M-T kirjoitti:Itsellä lähti nyt takaluukun merkistä tuo "kalvo" irti. Onkos tuohon muuta vaihtoehtoa kuin uusi varaosana. Millainen homma vaihtaa ? Tuohan on muistaakseni vähän isompi kuin konepellin merkki. Auto siis 9-3.
Hankalin homma on repiä vanha irti naarmuttamatta konttia. Lämmittämällä ja vahvalla siimalla reunojen alta nirhaamalla saa suurimmat liimat antautumaan.
Merkissä on kaksi metallitappia, joten kokonaan sitä ei saa siimalla irti, mutta kun saa kynnet reunan alle niin kyllä se lähtee.
Re: Konepellin Saab-lätkä
Nostellaas vanhaa... Onkos tonnarin lätkän ulkohalkaisija 75mm? Teetätän itselleni uudet ja tarvitsen mitat..
Re: Konepellin Saab-lätkä
Onkos kukaan tilannut täältä: http://www.replacementcarbadges.com?
29e kampanja meni jo eikä huvita maksaa 60e uusista merkeistä
PS. Onkohan noita montaakin mallia ollut vuosimallin 2002 OG9-3:ssa kun tällä tiedolla merkkiliike ei vielä osaa kertoa mikä lätkä autoon käy?
29e kampanja meni jo eikä huvita maksaa 60e uusista merkeistä
PS. Onkohan noita montaakin mallia ollut vuosimallin 2002 OG9-3:ssa kun tällä tiedolla merkkiliike ei vielä osaa kertoa mikä lätkä autoon käy?
Viimeksi muokannut SS, Pe Kesä 13, 2014 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Konepellin Saab-lätkä
http://stores.ebay.co.uk/focuslima/
Tulee tarrana, joka liimataan siihen alkup. metallikehykseen. Kahdessa jo ollut ja kestää konepesut, painepesurit, kesät ja talvet.
Vanha lähtee lämmöllä ja terävällä irti.
Tulee tarrana, joka liimataan siihen alkup. metallikehykseen. Kahdessa jo ollut ja kestää konepesut, painepesurit, kesät ja talvet.
Vanha lähtee lämmöllä ja terävällä irti.
1974 99L "Staffan" | 1987 900 Aero "Magnus" | 2020 Volvo S60 T8 Polestar "Einar" | EX 2007 Volvo S80 V8 "Håkan" | EX 2000 9-5 Aero "Börje"
Re: Konepellin Saab-lätkä
Taipuuko tuo tarpeeksi kuperaksi? Entäpä mikäs koko OG9-3 konepeltiin on sopiva?
Joskus tilasin Kreikasta yhden tarran ja koko oli pari milliä liian iso eikä sitä saanut istumaan paikalleen millään. Siksi suhtaudun hieman skeptisesti noihin...
Joskus tilasin Kreikasta yhden tarran ja koko oli pari milliä liian iso eikä sitä saanut istumaan paikalleen millään. Siksi suhtaudun hieman skeptisesti noihin...
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Konepellin Saab-lätkä
Itsellä toimi hyvin SC93 ja OG95.. Mitään en lupaile, kunhan vaan vinkin heitin ilmoilleSS kirjoitti:Taipuuko tuo tarpeeksi kuperaksi? Entäpä mikäs koko OG9-3 konepeltiin on sopiva?
Joskus tilasin Kreikasta yhden tarran ja koko oli pari milliä liian iso eikä sitä saanut istumaan paikalleen millään. Siksi suhtaudun hieman skeptisesti noihin...
Orkkishan on aina orkkis (vaikka ne olisikin välillä vinoon painettuja )
1974 99L "Staffan" | 1987 900 Aero "Magnus" | 2020 Volvo S60 T8 Polestar "Einar" | EX 2007 Volvo S80 V8 "Håkan" | EX 2000 9-5 Aero "Börje"
Re: Konepellin Saab-lätkä
Nyt on. Pohjaosassa on Saabin logo ja varaosanumero, vaikuttaa originaalilta. Ainoa ero on se, että logo on irrallaan, sen saa siis itse liimata joko suoraan tai vinoonOnkos kukaan tilannut täältä: http://www.replacementcarbadges.com?
Kahdelle merkille postikuluineen kertyi hintaa noin 28e.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Konepellin Saab-lätkä
Niin sitä vanhaa merkkiä ei siis tarvitse irrottaa "juurineen" jos tuolta tilaa ja käyttää vaan ulomman osan?SS kirjoitti:Nyt on. Pohjaosassa on Saabin logo ja varaosanumero, vaikuttaa originaalilta. Ainoa ero on se, että logo on irrallaan, sen saa siis itse liimata joko suoraan tai vinoonOnkos kukaan tilannut täältä: http://www.replacementcarbadges.com?
Kahdelle merkille postikuluineen kertyi hintaa noin 28e.
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Konepellin Saab-lätkä
Ei välttämättä, voi vaihtaa pelkän päällisen jos pohja on ehjä. Itse asiassa tuo takamerkin pohja onkin ilmeisesti SS cabriolettiin, mutta päälliosa käy kyllä OG:n pohjaan.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2