Thanks ! Muistelinkin et jossain aikasemmas threadis oli juttuu tost alustast..AC kirjoitti:Tuosta ketjusta lisää tietoja, myös hyvä kertomus
Alustana näemmä H&R jouset, Bilstein Sprintit ja etupään Powerflex puslat. On kyllä hyväs asemas maantasoon nähden
Kuvia HMK:n avo Viggenistä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Tyylikäs
Sanoisinko että TYYLIKÄS
Tolla kun ajelis, niin ilme ois tää ->
Ja toisten ilmeet nää -> heh... niskathan menis nurin kun tulis kax noita vastaan eri suunnista...
Olemus on kyllä kunnioitettava, sopivan matala ja noi vanteetkin näyttää hyvältä.
Joskus tulevaisuudessa pakko ostos
Tolla kun ajelis, niin ilme ois tää ->
Ja toisten ilmeet nää -> heh... niskathan menis nurin kun tulis kax noita vastaan eri suunnista...
Olemus on kyllä kunnioitettava, sopivan matala ja noi vanteetkin näyttää hyvältä.
Joskus tulevaisuudessa pakko ostos
Voihan HILLO!!!
Hengitys ahdistuu kun kattelee noita, tai sit unohtaa hengittää kokonaan! *silmät lasittuneina kuolaten*
Jyväskylässä pyörii erisiistikuosinen pikkasen vaaleampi cabbe NG900T. Kävin kaveria jututtamassa kun näin sen parkissa kaupan pihassa. Yritti tyrkyttää autoa mulle, mutta en huolinut. Kuulemma jotain epämukavuuksia talvella lasten turvaistuimen kanssa tai jotain
Hengitys ahdistuu kun kattelee noita, tai sit unohtaa hengittää kokonaan! *silmät lasittuneina kuolaten*
Jyväskylässä pyörii erisiistikuosinen pikkasen vaaleampi cabbe NG900T. Kävin kaveria jututtamassa kun näin sen parkissa kaupan pihassa. Yritti tyrkyttää autoa mulle, mutta en huolinut. Kuulemma jotain epämukavuuksia talvella lasten turvaistuimen kanssa tai jotain
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Suurkiitos kaikille kehuista. Tarkoitus ei tosiaan ole pröystäillä autolla, mutta kun kuvia pyydettiin niin pyysin Viggen apua asiassa. Hieman tässä tuntee olonsa vaivautuneeksi Mutta Saabin vahaamiseen ja muuhunkin fixaamiseen on jo tottunut pienestä pitäen isän 99:stä lähtien ja ei sille mitään voi kun Saabiin on hurahtanut... :
Tuo HMK on tosiaan nimimerkkinä ja on ihan yksinkertaisesti nimeni alkukirjaimet. Niinkuin monet ovat varmaan jo huomanneet kirjoitin aikaisemmin kertomuksen auton hausta Luxemburgista (kun siellä tämä sattui olemaan myynnissä). Hintaa autolla oli siellä saman verran kuin täällä maksaa käytetty esim. 2001 mallinen 9-3 turbo eli mielestäni kohtuullisesti. Veropäätöstä olen odottanut nyt yli 2 kk ja itse olen arvioinut lopullisen hinnan asettuvan käytetyn 2000-2001-mallisen 9-5 Aeron hintaluokkaan tai hieman sen yli.
Parasta aikaakin on myynnissä 2001-mallin 9-3 cabriolet 2.0 turbo hintaan 39t. Joku myös kauppasi 2001-mallista avo-aerota 49t hintaan Keltaisessa Pörssissä joku aika sitten. Eli en yhtään ihmettele miksi tullilla kestää veropäätöksen tekeminen. Hankin kuitenkin auton siinä mielessä, että sillä voisi ajaa vielä vanhana pappana eli vielä pitkän ajan kuluttua
Alkuperäisenä auton alusta oli erittäin jenkkityylinen eli lulla (vaikka Viggen onkin). Se kallisteli mutkissa ja nyökkäili pahasti jarrutuksissa. Pro Car-Servicessa autoon laitettiin mainittu alusta ja nyt ajaminen on kohdallaan. Hyvällä tiellä auto on mukava ja mikä tärkeintä ajo on jämäkämpää ja turha kallistelu on suurimmaksi osaksi poissa eli oikein mainio kompromissi. Ohjaustuntuma on hyvä. Mukulakivellä (kodin lähellä) ja huonolla tiellä auto sitten onkin taas aika karsea ajaa. Se täristää ja mukavuudesta ei ole tietoakaan. Onneksi tulee kuitenkin ajettua pääasiassa hyvillä teillä.
Autossa on nyt 45-profiilin kitkat, jotka ovat huomattavasti kesärenkaita pehmeämmät ja tämän on huomannut myös ajossa. Kesärenkailla ajo on tarkempaa, mutta pintakovuuden kyllä huomaa helposti. Nyt auto on tallissa ja ajaminen sillä rajoittuu joihinkin pakollisiin käynteihin. Suolakelissä ajaminen ei innosta, mutta pakkasella ei ongelmia pitäisi olla
-Heikki
Tuo HMK on tosiaan nimimerkkinä ja on ihan yksinkertaisesti nimeni alkukirjaimet. Niinkuin monet ovat varmaan jo huomanneet kirjoitin aikaisemmin kertomuksen auton hausta Luxemburgista (kun siellä tämä sattui olemaan myynnissä). Hintaa autolla oli siellä saman verran kuin täällä maksaa käytetty esim. 2001 mallinen 9-3 turbo eli mielestäni kohtuullisesti. Veropäätöstä olen odottanut nyt yli 2 kk ja itse olen arvioinut lopullisen hinnan asettuvan käytetyn 2000-2001-mallisen 9-5 Aeron hintaluokkaan tai hieman sen yli.
Parasta aikaakin on myynnissä 2001-mallin 9-3 cabriolet 2.0 turbo hintaan 39t. Joku myös kauppasi 2001-mallista avo-aerota 49t hintaan Keltaisessa Pörssissä joku aika sitten. Eli en yhtään ihmettele miksi tullilla kestää veropäätöksen tekeminen. Hankin kuitenkin auton siinä mielessä, että sillä voisi ajaa vielä vanhana pappana eli vielä pitkän ajan kuluttua
Alkuperäisenä auton alusta oli erittäin jenkkityylinen eli lulla (vaikka Viggen onkin). Se kallisteli mutkissa ja nyökkäili pahasti jarrutuksissa. Pro Car-Servicessa autoon laitettiin mainittu alusta ja nyt ajaminen on kohdallaan. Hyvällä tiellä auto on mukava ja mikä tärkeintä ajo on jämäkämpää ja turha kallistelu on suurimmaksi osaksi poissa eli oikein mainio kompromissi. Ohjaustuntuma on hyvä. Mukulakivellä (kodin lähellä) ja huonolla tiellä auto sitten onkin taas aika karsea ajaa. Se täristää ja mukavuudesta ei ole tietoakaan. Onneksi tulee kuitenkin ajettua pääasiassa hyvillä teillä.
Autossa on nyt 45-profiilin kitkat, jotka ovat huomattavasti kesärenkaita pehmeämmät ja tämän on huomannut myös ajossa. Kesärenkailla ajo on tarkempaa, mutta pintakovuuden kyllä huomaa helposti. Nyt auto on tallissa ja ajaminen sillä rajoittuu joihinkin pakollisiin käynteihin. Suolakelissä ajaminen ei innosta, mutta pakkasella ei ongelmia pitäisi olla
-Heikki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Auto on hieno ja turhaa ujostelet. Kaikkihan me halutaan sun kyytiin sitten kun tuut ekalle tapaamiselle joten mä otan jonotusnumero ykkösen.
Kaunista autoa yhtä miellyttävä katsoa kuin espalla misuja.
Kaunista autoa yhtä miellyttävä katsoa kuin espalla misuja.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Ok. Pitää merkitä listaan
Hyvännäköisissä autoissa on vain se ongelma ainakin Helsingissä, että ne ovat alttiita kaikelle ilkivallalle. Kun on kuullut juttua naarmutetuista tuontimersuista ja puukolla viillellyistä avobemarien katoista niin sydän on kyllä kurkussa jos auton joutuu jättämään ulkosalle pitemmäksi aikaa ainakin keskustassa. Tosin siitä ongelmasta selviää hankkimalla käytetty Nissan Sunny.
-Heikki
Hyvännäköisissä autoissa on vain se ongelma ainakin Helsingissä, että ne ovat alttiita kaikelle ilkivallalle. Kun on kuullut juttua naarmutetuista tuontimersuista ja puukolla viillellyistä avobemarien katoista niin sydän on kyllä kurkussa jos auton joutuu jättämään ulkosalle pitemmäksi aikaa ainakin keskustassa. Tosin siitä ongelmasta selviää hankkimalla käytetty Nissan Sunny.
-Heikki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Toi on totta, mutta kummasti nuoriso on kiinnostunut juuri baijerien rikkomisesta kuten myös Alfat saa siipeensä keskustassa. Omani seisoin 1½ juuri kapakoiden sulkemisaikaan BUlevardilla ja onneksi koskaan ei tullut mitään ongelmia, koputtelen tässä päätäni.HMK kirjoitti:Ok. Pitää merkitä listaan
Hyvännäköisissä autoissa on vain se ongelma ainakin Helsingissä, että ne ovat alttiita kaikelle ilkivallalle. Kun on kuullut juttua naarmutetuista tuontimersuista ja puukolla viillellyistä avobemarien katoista niin sydän on kyllä kurkussa jos auton joutuu jättämään ulkosalle pitemmäksi aikaa ainakin keskustassa. Tosin siitä ongelmasta selviää hankkimalla käytetty Nissan Sunny.
-Heikki
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Joo samaa mieltä. Eilen oltiin työkaverin mökillä saunomassa ja ainoana ajokuntoisena piti lähteä hakemaan lisää Bishoshofenia marketista kaverin sunnyllä. Voihan jösses. En uskaltanut ajaa paljoa 60km/h kovempaa. Alkoi nimittäin tuntua aika uhkarohkealta. Karseet valot ja kiduttava ajoasento. Mielessä ajatus:"Osaapa taas arvostaa omaa autoa kun rattiin pääsee..."
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tuo on täysin uskomaton juttu, mutta jonkin asteinen peniskateus iskee suomalaisiin, kun jollain on hieno auto. Eräs entinen yk-solttu myi tuomansa corvetten pois, kun jopa liikennevaloissa seistessään joku räkäsi halveksivasti auton tuulilasiin.
Onko se joltain ohikulkijalta pois, jos on hieno auto ?
Onko se joltain ohikulkijalta pois, jos on hieno auto ?
JK
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Suomalainen
Sehän on fakta että suomalainen kansa on kateellisinta koko euroopassa, ellei jopa maailmassa
Aina täytyy olla parempi kuin naapurilla ja jos jollain on parempi kuin itellä, niin haukutaan ihan pas#¤%si...
En tietysti tarkoitakkaan kaikkia, mutta näinhän se on.
Aina täytyy olla parempi kuin naapurilla ja jos jollain on parempi kuin itellä, niin haukutaan ihan pas#¤%si...
En tietysti tarkoitakkaan kaikkia, mutta näinhän se on.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Onnea vaan!
Upeaa..
Käsissäsi on todellinen keräily kappale..älä luovu koskaan tuosta..on se kaunis..aivan mahtava väri ja muuten hyvin vahattu loistosta päätellen
Käsissäsi on todellinen keräily kappale..älä luovu koskaan tuosta..on se kaunis..aivan mahtava väri ja muuten hyvin vahattu loistosta päätellen