Huomioi tosiaan auton kokonaismassa (kuormakyky). Tulli on kuulemma näitä kytännyt. Jos lyöt koko satsin takaluukkuun, niin siinä alkaa menee akselipaino ylitse. (näin ollen tää käsitys mennään citymaasturilla/farkulla viroon ei kanna yhtään pitemmälle kuin sedan
En toki syytä tässä ihmisiä joilla on farmari, kallistahan se on alkaa sedaniin tuon takia vaihtamaan, mutta aika monesti tullut tämä "harhakuva" vastaan tuttujen keskuudessa)
40 laatikkoa menee kyllä tonnariin (takapenkiltä istuinosat pois), 30 lootaa takapenkille, vajaa 10 lootaa takaluukkuun, kokonaismassa pitäisi pysyä yhdellä ihmisellä kurissa, en tie miten akselipainon kanssa. Sidottuahan tuota nyt ei oikein millään saa....
Edit: en tarkastanut viimeksi hintoja viikkarilta, mutta vuos sitten viikkarin pre-orderissa laatikko maksoi 2€ enemmän kuin Tallinkilla.
Edit: ^ Nopsa vilkaisu viikkarin tarjontaan, osa kaljoista suunnilleen samassa hinnassa, tuo useimmille väärä lonkero viikkarilla 4€ kalliimpi kuin Tallinkilla. Nopsalla vilkaisulla Viikkari ottaa edelleen omansa.