laitetaan tietenkin venttiili kohdilleen ja hieman rasvaa niiden 2 viimeisen lemmarin nokkaan. sitten leveällä meisselillä painetaan ne nokat sisään ja loppu meneekin monottamalla.
Pyrin olemaan viemättä pöläreitä rengasliikkeisiin, ei ammattilaiset malta....
pölykapselien laittokikkailua
pölykapselien laittokikkailua
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: pölykapselien laittokikkailua
Onneksi on keksitty "kiinteät" pölykapselit, niin ei tarvitse kikkailla ja pelätä rengasliikkeissäkään. Jotkut noita kiinteitä pöläreitä kutsuvat myös kevytmetalli- tai alumiinivanteiksi. ;)
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: pölykapselien laittokikkailua
on noissa "kiinteissäkin" ongelmansa, kesän jälkeen avatessa piti käyttää 500 Nm momenttia että aukes 

900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: pölykapselien laittokikkailua
^En oo ikuna tarvinnu, jos oon itte laittanu kiinni. Muiden jäljiltä kyllä - viimeksi Bemariin talvirenkaita vaihtaessa sai ottaa reilusti toista metriä putkea vääntiön varreksi ja silti jaloissa tuntui, kuinka kroppa "keveni" avatessa. Siinä taisi jo jokunen newtonmetri olla ylimääräistä tarjolla...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla