100/200 cell katalysaattorit
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
100/200 cell katalysaattorit
Mites on? Rakentelen haponkestävästä (joo katsotaan kuinka kestää) 3" dp:tä ng satkuun. Vakio katti ahdistaa varmasti joten mites nuo "viri" katit. Mitä väki suosittelee? Biltemasta ja mätänetistä noita on ainakin saatavilla. Ovatko kelvollisia vai pitäisikö tilata muualta? Leima kelponen pitää olla. E-hyväksyntä tuon vissiin ratkaisee?
Löytyykö hyväksyttynä hyvin virtaavia vai stanssaanko itse?
On vissiin aikapaljon inssistä kiinni mikä käy ja mikä ei.
Löytyykö hyväksyttynä hyvin virtaavia vai stanssaanko itse?
On vissiin aikapaljon inssistä kiinni mikä käy ja mikä ei.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: 100/200 cell katalysaattorit
Itsellä on non-CE 3" 200cpi katti biltemasta, tosi hyvä laatu ja oliko 159€? Tuolla ei ahdista ja hyvin puhdistaa kaasut. Valmistaja oli RedBack eli ihan hyvä merkki, ks. firman sivut.
Eipä leimalla mitään nuristu. Voi olla vaikea löytää ce-merkittyä.
Eipä leimalla mitään nuristu. Voi olla vaikea löytää ce-merkittyä.
EX: 9³SS BioPower
Re: 100/200 cell katalysaattorit
En oo kyllä itse ikinä nähnyt että katsuri olisi sieltä ruosteen ja kuran keskeltä yrittäny mitään chinaexport logoja etsiskellä. Toki kun menee ponttöjä vaihtelemaan , niin paras aika lienee jut tämä alkutalven loska aika.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: 100/200 cell katalysaattorit
Magnaflow:n katti päätyi itsellä Celicaan. Aikani netistä tarjontaa tutkailin ja totesin sen olevan kohtuuhintainen ja luotettavan oloinen merkki. Ainakin ensimmäisestä katsastuksesta pönttö suoriutui kunnialla.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: 100/200 cell katalysaattorit
K1 Helsingin Konalassa (entinen IHA) ei kannata orkkiksesta poikkeavaa putkea käydä näyttämässä. Siellä jaksavat itkeä jos auto ei ole prikulleen tehtaan linjan mukainen. Käsijarrukin pitäisi ottaa yhtä herkästi kun käyttöjarrut ja jos takapyörät laahaa hiekalla lukossa niin ei riitä näille jos ei ala ottamaan kun höyhenvoimalla kahvasta nostaa. Sain selitykseksi, että mummokin täytyy pystyä vetämään ja saada pitämään ja muisti vielä ilmoittaa, että josko tämä inssi saisi auton katsastaa kun pyysin jamppaa vetämään siitä kahvasta. Tämä onkin og-kolkin kohdalla taitolaji saada läpi tässä puljussa. No eipä mennyt ja jouduin katsastamaan kokonaan uudestaan muualla jossa olemassa oleva käsijarruvoima riitti. Tämä n. 2 vuotta sitten, mutta kun Motonetissa tulee käytyä niin näyttää siellä olevan edelleen samat heput hommissa. Lycka till ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Re: 100/200 cell katalysaattorit
Iha:an pitää tulla ruosteisella Korollalla jos meinaa leimaa saada ensiyrittämällä. Nämä mämmikourat kun ei muita merkkejä hyvällä katso.hasha kirjoitti:K1 Helsingin Konalassa (entinen IHA) ei kannata orkkiksesta poikkeavaa putkea käydä näyttämässä. Siellä jaksavat itkeä jos auto ei ole prikulleen tehtaan linjan mukainen. Käsijarrukin pitäisi ottaa yhtä herkästi kun käyttöjarrut ja jos takapyörät laahaa hiekalla lukossa niin ei riitä näille jos ei ala ottamaan kun höyhenvoimalla kahvasta nostaa. Sain selitykseksi, että mummokin täytyy pystyä vetämään ja saada pitämään ja muisti vielä ilmoittaa, että josko tämä inssi saisi auton katsastaa kun pyysin jamppaa vetämään siitä kahvasta. Tämä onkin og-kolkin kohdalla taitolaji saada läpi tässä puljussa. No eipä mennyt ja jouduin katsastamaan kokonaan uudestaan muualla jossa olemassa oleva käsijarruvoima riitti. Tämä n. 2 vuotta sitten, mutta kun Motonetissa tulee käytyä niin näyttää siellä olevan edelleen samat heput hommissa. Lycka till
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Re: 100/200 cell katalysaattorit
^^ Ei se varmaan sattumalta ole Trafin mielestä Suomen paras hylkäämö: http://www.trafi.fi/filebank/a/14092960 ... afi_fi.pdf
Itsekin olen vienyt siellä hylätyn ehjän auton toiselle konttorille ja kertonut hylkäyksen syyn (kuskin penkin selkänojan saranoissa pieni jousto kahden katsastusmiehen heiluttaessa, toinen takapenkillä toinen oviaukosta, itse olen pienemmällä väännöllä oikonut kolarissa vääntyneen penkin). Tutkivat erityisen tarkkaan ja hyväksyivät ihmetellen toisen konttorin toimintaa.
Itsekin olen vienyt siellä hylätyn ehjän auton toiselle konttorille ja kertonut hylkäyksen syyn (kuskin penkin selkänojan saranoissa pieni jousto kahden katsastusmiehen heiluttaessa, toinen takapenkillä toinen oviaukosta, itse olen pienemmällä väännöllä oikonut kolarissa vääntyneen penkin). Tutkivat erityisen tarkkaan ja hyväksyivät ihmetellen toisen konttorin toimintaa.
Re: 100/200 cell katalysaattorit
Tuli juuri K1:ltä mainos, jossa Konalan toimipisteessä olis katsastus+päästöt 39e. Houkutteleva hinta mutta eipä taida uskaltaa.
M97CSB234EFM57001 RE85