100/200 cell katalysaattorit

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
topperharley
"Viggen"
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20

100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja topperharley »

Mites on? Rakentelen haponkestävästä (joo katsotaan kuinka kestää) 3" dp:tä ng satkuun. Vakio katti ahdistaa varmasti joten mites nuo "viri" katit. Mitä väki suosittelee? Biltemasta ja mätänetistä noita on ainakin saatavilla. Ovatko kelvollisia vai pitäisikö tilata muualta? Leima kelponen pitää olla. E-hyväksyntä tuon vissiin ratkaisee?
Löytyykö hyväksyttynä hyvin virtaavia vai stanssaanko itse?
On vissiin aikapaljon inssistä kiinni mikä käy ja mikä ei.
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.

On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.

Lemmy 1945-2015.
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Itsellä on non-CE 3" 200cpi katti biltemasta, tosi hyvä laatu ja oliko 159€? Tuolla ei ahdista ja hyvin puhdistaa kaasut. Valmistaja oli RedBack eli ihan hyvä merkki, ks. firman sivut.

Eipä leimalla mitään nuristu. Voi olla vaikea löytää ce-merkittyä.
EX: 9³SS BioPower
Fakiiri
"Hölösuu"
Viestit: 1858
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 07:31
Paikkakunta: Kemi

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja Fakiiri »

En oo kyllä itse ikinä nähnyt että katsuri olisi sieltä ruosteen ja kuran keskeltä yrittäny mitään chinaexport logoja etsiskellä. Toki kun menee ponttöjä vaihtelemaan , niin paras aika lienee jut tämä alkutalven loska aika.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Magnaflow:n katti päätyi itsellä Celicaan. Aikani netistä tarjontaa tutkailin ja totesin sen olevan kohtuuhintainen ja luotettavan oloinen merkki. Ainakin ensimmäisestä katsastuksesta pönttö suoriutui kunnialla.
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja hasha »

K1 Helsingin Konalassa (entinen IHA) ei kannata orkkiksesta poikkeavaa putkea käydä näyttämässä. Siellä jaksavat itkeä jos auto ei ole prikulleen tehtaan linjan mukainen. Käsijarrukin pitäisi ottaa yhtä herkästi kun käyttöjarrut ja jos takapyörät laahaa hiekalla lukossa niin ei riitä näille jos ei ala ottamaan kun höyhenvoimalla kahvasta nostaa. Sain selitykseksi, että mummokin täytyy pystyä vetämään ja saada pitämään ja muisti vielä ilmoittaa, että josko tämä inssi saisi auton katsastaa kun pyysin jamppaa vetämään siitä kahvasta. Tämä onkin og-kolkin kohdalla taitolaji saada läpi tässä puljussa. No eipä mennyt ja jouduin katsastamaan kokonaan uudestaan muualla jossa olemassa oleva käsijarruvoima riitti. Tämä n. 2 vuotta sitten, mutta kun Motonetissa tulee käytyä niin näyttää siellä olevan edelleen samat heput hommissa. Lycka till :lol:
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

hasha kirjoitti:K1 Helsingin Konalassa (entinen IHA) ei kannata orkkiksesta poikkeavaa putkea käydä näyttämässä. Siellä jaksavat itkeä jos auto ei ole prikulleen tehtaan linjan mukainen. Käsijarrukin pitäisi ottaa yhtä herkästi kun käyttöjarrut ja jos takapyörät laahaa hiekalla lukossa niin ei riitä näille jos ei ala ottamaan kun höyhenvoimalla kahvasta nostaa. Sain selitykseksi, että mummokin täytyy pystyä vetämään ja saada pitämään ja muisti vielä ilmoittaa, että josko tämä inssi saisi auton katsastaa kun pyysin jamppaa vetämään siitä kahvasta. Tämä onkin og-kolkin kohdalla taitolaji saada läpi tässä puljussa. No eipä mennyt ja jouduin katsastamaan kokonaan uudestaan muualla jossa olemassa oleva käsijarruvoima riitti. Tämä n. 2 vuotta sitten, mutta kun Motonetissa tulee käytyä niin näyttää siellä olevan edelleen samat heput hommissa. Lycka till :lol:
Iha:an pitää tulla ruosteisella Korollalla jos meinaa leimaa saada ensiyrittämällä. Nämä mämmikourat kun ei muita merkkejä hyvällä katso.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja Risto »

^^ Ei se varmaan sattumalta ole Trafin mielestä Suomen paras hylkäämö: http://www.trafi.fi/filebank/a/14092960 ... afi_fi.pdf

Itsekin olen vienyt siellä hylätyn ehjän auton toiselle konttorille ja kertonut hylkäyksen syyn (kuskin penkin selkänojan saranoissa pieni jousto kahden katsastusmiehen heiluttaessa, toinen takapenkillä toinen oviaukosta, itse olen pienemmällä väännöllä oikonut kolarissa vääntyneen penkin). Tutkivat erityisen tarkkaan ja hyväksyivät ihmetellen toisen konttorin toimintaa.
ysikoo
"Viggen"
Viestit: 595
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 00:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja ysikoo »

Tuli juuri K1:ltä mainos, jossa Konalan toimipisteessä olis katsastus+päästöt 39e. Houkutteleva hinta mutta eipä taida uskaltaa.
M97CSB234EFM57001 RE85
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: 100/200 cell katalysaattorit

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Kehän autokatsastukseen ->
EX: 9³SS BioPower
Vastaa Viestiin