Juu elikkäs mulla ois tuossa pihalla ylimääränen 99 petrooli johon on kone vaihdettu ja petrolaitteet poistettu ja vaihdettu 5lovinen laatikko. Auto katsastettu viimeeksi noin 10vuotta sitten ja leimalle liikaa laittamista joten aattelin tehä siitä jäärata/peltoauton(jos osaan), ku ei kellekkään kelvannut. Vikoja on ettei käy oikein(röpöttää ja tuntuu ettei käy kaikilla ja vika luultavasti tulpissa tai vastaavissa perus jutuis), pakki ei toimi ja nopeusmittari ei toimi, lahovikaa, töötti ei toimi, kattoikkuna vuotaa jne. Ajatus oli ensin että vaihdan pelkästään uudemmasta ogsatkusta taka-akselin että saa käkkärin taakse ja ajan pellolla sen ns paskaksi. Mutta nyt tuli sitte mieleen että tekis jäärata-auton ja rakentas kunnolla kaiken. Ja oisko hankala vaihtaa tekniikka ja mikä tekniikka ois järkevin? T8kjet(vai mikä seon?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
),16v turbo vai 2.1 vapari? Laatikoksi tulis 99:sin nelivaihteinen ku semmonen löytyy ylimääränen.
Oikeestaan mun pitäs se yksin rakentaa ja en oo vielä peruskouluja käyny loppuun niin onkohan liian haastavaa mun ikäselle? Ku ei kauheesti osaamista löydy ja tuntuu noi tuplikset ja satkut vakioina niin laiskoilta ku ei oo vaan tehoo nii ei oo... tehotavote ois alkuun joku 140-200hv
Eli kysymys kuuluu... mikä tekniikka ois järkevin 99:siin ja kannattaako ees yrittää tehä ku ei kauheesti osaamista löydy?
tietty yks vaihtoehto ois tommoseen käyttöön 900s tai 900 2.1L koneella mut ku 99 on se juttu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)