![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2016/ ... 016427/304
Otithan huomioon että tilasto alkaa jo vuodesta 2010, eli tuolloin 2007 ja sen jälkeen rekisteröidyt Saabit oli myös mukana.jameli kirjoitti:Täysin nollan arvoinen uutisointi ja tilasto.
Pohjolalla ei ole edes sataa 0-3 vuotiasta Saabia vakuutettuna, joten jos niistä yksikin on hyytynyt (enkä ollenkaan epäile, etteikö NG9-5:ia olisi hyytynyt useita kymmeniä), niin prosentuaalisesti ja myös kappalemääräisesti se on huomattavasti enemmän kuin Toyotoita...
Oli ihan pakko, vaikka hyytyminen olikin itse aiheutettua.ristos kirjoitti:Näin se maailma muuttuu ja autot sekä laatu vaihtelee! Ei auta kamalasti kitistä, jos auto lavetille joutuu. Kyllä varmasti se hinurin kuski on kaikki kyytiinsä ottamansa autot tunnistanut!![]()
Välillä menee "Saabistallakin" hiukan kurjasti!
Se on toki huomioitava, että vuosina 2012-14 ei ole liikenteessä ollut yhtään uutta Saabia, ja kun voisi tietysti kuvitella että uudet autot ovat luotettavampia kuin vanhat, niin tämä on vähän epäreilu vertailu Saabin kannalta. Ja vuodelta 2015 ei tuossa vertailussa ole Saabeja ollenkaan ilmeisesti.3J kirjoitti: Otithan huomioon että tilasto alkaa jo vuodesta 2010, eli tuolloin 2007 ja sen jälkeen rekisteröidyt Saabit oli myös mukana.