Villi huhu
Alkuperäiseen topiciin kantaa ottaakseni, on se ihan mukava, että gestapokin saa ajanmukaista kalustoa ja vähän eksotiikkaa persuuksiensa alle.
Vaikka oma kaasujalka tuhti onkin ja korttianikin on poliisi joskus halunnut pitää omanaan (ajotaitoa eivät onneksi vieneet..), niin mielestäni liikenteessä poliiseja näkee asianmukaisesti valvomassa liian harvoin. Sitten onkin kaiken maailman "opettajat" villeinä ja melkoisena vaaratekijänä liikenteessä. Siellä on henki höllässä jo muutoinkin, ilman että ehdon tahdoin urpot lähtevät leikkimään. Esim. nuo Jojensuun escorvette-Bmw kaksikko miljoonaa keskustassa. Ei siinä kovin montaa poliisia partioautossa kahvia ja donitsia syömässä tarvita, kun olisi jäänyt tuokin keskustassa tekemättä. Sivutiellä oisivat teloneet vain ittensä.
Vaikka oma kaasujalka tuhti onkin ja korttianikin on poliisi joskus halunnut pitää omanaan (ajotaitoa eivät onneksi vieneet..), niin mielestäni liikenteessä poliiseja näkee asianmukaisesti valvomassa liian harvoin. Sitten onkin kaiken maailman "opettajat" villeinä ja melkoisena vaaratekijänä liikenteessä. Siellä on henki höllässä jo muutoinkin, ilman että ehdon tahdoin urpot lähtevät leikkimään. Esim. nuo Jojensuun escorvette-Bmw kaksikko miljoonaa keskustassa. Ei siinä kovin montaa poliisia partioautossa kahvia ja donitsia syömässä tarvita, kun olisi jäänyt tuokin keskustassa tekemättä. Sivutiellä oisivat teloneet vain ittensä.
JK
TM
Siis lukekaa tuo allaoleva tyyliin,,, TM saa testaamiltaan tuotteiltaan testisijoituksen mukaisen option. Ja se optio on taas suhteessa testattavan tuotteen myynnistä tulevaan voittoon tiettynä ajanjaksona. Hups,,
Tulikos kerrottua jotain salaista

Saab99 kirjoitti:Televisiossa näkyi tuo auto tosiaan uuden motaripätkän avajaisissa. Kannattaa kuitenkin ymmärtää se seikka, että TM saa noihin projekteihin rahaa SPONSOREILTA, ei todellakaan tilaushinnoista tuollaiseen liikene...järki käteen hei.
-
- "Hirsch"
-
- "Hirsch"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
näky ko Jagge eilen Tampereen ja Hämislinnan välillä partiossa. Tosin se näkyi liikenteen joukosta jo kilometrin päähän. Loistaa olemassa olollaan.
Jään jännityksellä seuraamaan koska toi on kolmessakymmenessä osassa poliiisn poistokaluston seassa. Kateellinen kun olen
Jään jännityksellä seuraamaan koska toi on kolmessakymmenessä osassa poliiisn poistokaluston seassa. Kateellinen kun olen

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
-
- "Hölösuu"
Olisit kiihdyttänyt sen kohdalla niin kovaa kuin Aerosta lähtee ja sen jälkeen koittanut ajaa siltä karkuunpotkuhousu kirjoitti:näky ko Jagge eilen Tampereen ja Hämislinnan välillä partiossa. Tosin se näkyi liikenteen joukosta jo kilometrin päähän. Loistaa olemassa olollaan.

No ei vaineskaan

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Älä yllytä potkista, jos se ottaa yliannoksen kokista se saattaa sen vaikka tehdä!Turbo Sensonic kirjoitti:Olisit kiihdyttänyt sen kohdalla niin kovaa kuin Aerosta lähtee ja sen jälkeen koittanut ajaa siltä karkuunpotkuhousu kirjoitti:näky ko Jagge eilen Tampereen ja Hämislinnan välillä partiossa. Tosin se näkyi liikenteen joukosta jo kilometrin päähän. Loistaa olemassa olollaan.Jos Jagge ei olis saanut Sabaa kiinni, niin sitten oltais kaikki naurettu sille porukalla täällä foorumissa
![]()
No ei vaineskaan

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
niin oltais naureskeltu kortittomalle kuskille
Samalla olis voinut testaa onko siinä nopeusrajotinta 250 kohdalla.
ei mulla ollut paljoo ylinopeutta kun se tuli vastaan, ihan pikkasen vaan.
Eilen tais olla joku miliisine maihinnousupäivä Hki-Tampereen motarilla, tai sitten mä olen vainoharhainen jokaista tummennettua autoa kohtaan jossa on rojuu kojalaudalla vaikka kuinka paljon.

ei mulla ollut paljoo ylinopeutta kun se tuli vastaan, ihan pikkasen vaan.
Eilen tais olla joku miliisine maihinnousupäivä Hki-Tampereen motarilla, tai sitten mä olen vainoharhainen jokaista tummennettua autoa kohtaan jossa on rojuu kojalaudalla vaikka kuinka paljon.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
-
- "Hölösuu"
Juuh, että se on turussa ekat 3kk, no onneks saan vasta tammikuussa kortin (ehkä)
..
Tää on vähän "offtopic" mutta kaverin kanssa tossa yks kerta ajeltiin liikennevaloista läpi kun ne vaihtus just keltasel ni pamautettiin läpi, noh tietty sinivuokkojen pyörä(bmw?) perään, näin vaan kun vilkut vilahti ja ne olikin jo vieressä.. Mitäs tollasessa on tehoa ja suorituskykyä?

Tää on vähän "offtopic" mutta kaverin kanssa tossa yks kerta ajeltiin liikennevaloista läpi kun ne vaihtus just keltasel ni pamautettiin läpi, noh tietty sinivuokkojen pyörä(bmw?) perään, näin vaan kun vilkut vilahti ja ne olikin jo vieressä.. Mitäs tollasessa on tehoa ja suorituskykyä?
Intissä kun olin niin tuo kävi siellä jonkin kasarmin pihalla toi poliisin jagge. Ja paikkana oli PorPr Heinäkuu 2003 - Tammikuu 2004.
Nyt intistä päässeenä ja muutamaan kertaan tossa sotilaskodissa jälkeenpäin käyneenä sitä aina huomaa kuinka paljon siellä käy poliiseja ja ambulanssi kuskeja kahvilla + munkilla. Ei taida sellasta iltaa olla ettei olis joku ambulanssi tai poliisin auto parkissa parkkipaikalla.
Nyt intistä päässeenä ja muutamaan kertaan tossa sotilaskodissa jälkeenpäin käyneenä sitä aina huomaa kuinka paljon siellä käy poliiseja ja ambulanssi kuskeja kahvilla + munkilla. Ei taida sellasta iltaa olla ettei olis joku ambulanssi tai poliisin auto parkissa parkkipaikalla.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.