Viiru 2.0t Biopowerista (vm. 2006, 175tkm) kiinnostus ainakin tuntuu olevan suht laimeaa, tietenkin autossa on Linear-varustetaso ja punainen värikään ei varsinainen myyntivaltti ole. Mutta toin Ruotsin halvimman auton liikkeeltä, ja yrittänyt jopa alle omakustannehinnan tuota myydä, mutta ei tunnu menevän. Laitoin sitten autolle.com:iin, jossa nytkin myynnissä halvimpana alle 200tkm ajettuna, mutta ei ole kiinnostuneita kuulunut. Ensi viikolla taitaa olla 6vk myyntiaikaa täynnä, jolloin otan pois myynnistä ja ajelen talven. Sopii hyvin talvirotteloksi, kun haluan säästellä V6 Sitikkaa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hienosti on auto toiminut, mitä nyt alusta rutisee lähdöissä, mutta lähemmäs 10tkm alkaa olla takana.
Viiru Aeron puolestaan toin alkuvuodesta (vm. 2006, 151tkm), niin sille oli aikamoinen kysyntä, eli Aero taitaa olla se juttu ja lisänä vähän navigaattoria sun muuta ja metallinsinienen metallivärikin sopi kuin nenä päähän. Lopulta hermo meni renkaanpotkijoihin, jolloin laitoin Kamuxille muiden Saabien joukossa kun sain NG9-5:sta tarpeekseni, niin sieltä myivät kahdessa päivässä, se oli hieno auto se, tuosta ei olisi pitänyt luopua. Ei ole niin hienoa tänä vuonna tullut toista vastaan samaan hintaan. Tuon olisi varmasti saanut myytyä itsekin, niin paljon oli kiinnostusta, hermot ei vaan kestäneet.
9-3 Linear 1.8t farkku uudella sisustalla, mutta mustilla muovisilla helmoilla ja ovenkahvoilla tuntui olevan aika mähmäinen myytävä. Liikekin tuota myi 150tkm ajettuna lähemmäs 2-vuotta ennen kuin ostettiin. Aivan hemmetin hyvä autona mitä ehti meillä olla, mutta kaupaksi ei tuntunut käyvän Kamuxillakaan, varmaan 4kk myivät..
Nää saabit ei kuitenkaan mitään haluttavimpia autoja ole kuin Saab-harrastajan näkökulmasta ja mitäs muuta se Saabisti himoitsee kuin Aeroa.
Eli siis jos et itselle tuo kuin lyhyeksi ajaksi, osta Aero pienillä kilsoilla ja mahdollisimman hyvillä varusteilla, johan menee kaupaksi.