Ajatuksia autoilun arjesta ja muustakin
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Tuskin Toyota noin huono auto on, vaikka muijan 2007 Corollan jälkeen itse vannoinkin, ettei ko merkkiä meidän talouteen tule.
Ja taas Ot:na jotenkin en ymmärrä, että miksei sellainen ihminen, joka ajaa vanhalla Saabilla, ei voi kertoa mielipidettään esim. jostain uudesta riisikupista. Ilmeisesti me Saabistit ollaan joidenkin tahojen mielestä jotenkin jälkeenjääneitä, emmekä omaa kosketuspintaa nykyautoihin.
Ja taas Ot:na jotenkin en ymmärrä, että miksei sellainen ihminen, joka ajaa vanhalla Saabilla, ei voi kertoa mielipidettään esim. jostain uudesta riisikupista. Ilmeisesti me Saabistit ollaan joidenkin tahojen mielestä jotenkin jälkeenjääneitä, emmekä omaa kosketuspintaa nykyautoihin.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Olen kyllä Pakarin kanssa samaa mieltä melko monesta näistä kohdista. Harmaita autoja ja loppuunsa raha määrään nähden ei saa kummoista kampetta ajoltaan. Mutta kaippa se on se Hybridi päivän sana.Pakari kirjoitti:
- Auto jossa ei ole suorituskykyä.
- Juuttisäkkisisusta.
- Vain vähän keskiaikaista kirkonpenkkiä huonommat istuimet.
- Aivan kamala ergonomia.
(Toyota on ainoa merkki tähän mennessä jossa olen istuskellut jossa ergonomia on pettänyt aivan täydellisesti. Silloin kun mahtuisi juuri istumaan ratin ja kirkonpenkin väliin niin ei yltä vaihdekepille)
- Jatkuva pelko takamuksessa että koska turvavyöt pettää, turvatyynyt laukee silmille, ohjaus pettää, kaasu jumiutuu pohjaan.. jne jne..
- Harmaa ja täysin epäonnistunut muotoilu.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
No ei tarvitse ihmetellä miksi Saab meni konkkaan kun kaikki oli jo vuosia aiemmin tehty paremmin kuin nykyään
Ehkä tässä on oma näkö huonontunut tai jotain, mutta itse 9-3SS:llä ajaessani tykkäsin Priuksesta enemmän kuin monesta muusta autosta, ja on toi kyllä aika samaa luokkaa tyylikkyydessä NG9-3 kanssa. C1 ei sytyttänyt, mutta Prius on hieno.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ehkä tässä on oma näkö huonontunut tai jotain, mutta itse 9-3SS:llä ajaessani tykkäsin Priuksesta enemmän kuin monesta muusta autosta, ja on toi kyllä aika samaa luokkaa tyylikkyydessä NG9-3 kanssa. C1 ei sytyttänyt, mutta Prius on hieno.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
On uusissakin autoissa hyviä ja muissa merkeissä myös. Ei kaikkien autojen tarvitse olla Saabeja eikä Saabopeleita. Mutta sitten taas onhan tämä kuitenkin Saab foorumi? Vai onko? Olisi outoa jos ei hieman lyötäisi kapuloita rattaisiin riisikippo aiheista
Lopuksi vielä toistan raha määrään nähden ei saa kummoista kampetta ajoltaan. Tuon lauseen voi taas ymmärtää miten lukijaa huvittaa![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lopuksi vielä toistan raha määrään nähden ei saa kummoista kampetta ajoltaan. Tuon lauseen voi taas ymmärtää miten lukijaa huvittaa
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
150hv 2,0t vs 140hv hybridi? Iso on ero. Jos vertaat stagetettuun tai Aeroon, niin ota edes se Lexus verrokiksi...tai GT86, tai Celica Carlos Sainz jne. Eli silmät auki on ihmisen hyvä olla.Pakari kirjoitti:V.J.S: Perustele seuraavat seikat. Miksi pitäisi valita alla olevat jutut:
- Auto jossa ei ole suorituskykyä.
Onneks sitä perus linearin harmaata jaksaa katsoa vuodesta toiseen ihastunut katse silmissä.Pakari kirjoitti: - Juuttisäkkisisusta.
Penkeissä on säädöt ja ihmisiä on eri mittaisia. Pitäisin kuitenkin omituisena, että normaalimittainen (sulkee siis pois 2+ m ja 150+ kg koljatit) ei saisi itselleen sopivaa istuma-asentoa nykyaikaisen auton etupenkillä. Ja ennen kun syyttäisin niitä ~3v vanhan auton penkkejä selkäongelmista, niin kiinnittäisin ehkä huomiota omiin liikunta- & hyvinvointitottumuksiin?Pakari kirjoitti: - Vain vähän keskiaikaista kirkonpenkkiä huonommat istuimet.
Kts. ylh.Pakari kirjoitti: - Aivan kamala ergonomia.
Ja 155cm vaimo valittaa että Saabissa ei saanut koskaan sopivaa asentoa. Älysin ostaa automaatin, jolloin tuokin ongelma poistui.Pakari kirjoitti: (Toyota on ainoa merkki tähän mennessä jossa olen istuskellut jossa ergonomia on pettänyt aivan täydellisesti. Silloin kun mahtuisi juuri istumaan ratin ja kirkonpenkin väliin niin ei yltä vaihdekepille)
Öööh, no nyt ollaan jo aika syvissä vesissä...jos ameriikoissa on saatu joku poljin jumittamaan eikä oikeaa syytä oikeastaan koskaan keksitty, niin voe voe. Vaan on se hyvä että yhdessäkään Saabissa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa turvavöissä. Sehän olisi jo vallan ennenkuulumatonta se: https://www.edmunds.com/car-news/2004-1 ... oblem.htmlPakari kirjoitti: - Jatkuva pelko takamuksessa että koska turvavyöt pettää, turvatyynyt laukee silmille, ohjaus pettää, kaasu jumiutuu pohjaan.. jne jne..
Ja airbagit, ne on saabissa ainakin ongelmattomat, mitään syytä huoleen ei ole: http://www.gmtakataairbag.com/product/p ... 93-95.html
Ota joku muu väri ku harmaa? Ja muotoilun epäonnistuminen on aika usein melko subjektiivinen käsite.Pakari kirjoitti: - Harmaa ja täysin epäonnistunut muotoilu.
Oikeasti, kannattaa pitää ne silmät auki. Saab on pirun hyvä ja halpa käyttöauto, mutta ihan oikeesti...uudet autot on oikeati edellä, monessa asiassa, paitsi ehkä kovien harrastajien mielikuvissa. Ja parastahan tässä on se, että jokainen saa valita itselleen sopivimman. Ei tartte muiden mielipiteitä pitää faktana.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Onneksi liikunta- ja hyvinvointitottumuksilla pystytään vaikuttamaan esimerkiksi jalkojen pituuden ja muun kehon suhteeseen. Eli mainitsemasi "fyysiset rajoitteet" kohdistuvat pitkiin jalkoihin. Eli, jospa pysytään autojen arvostelussa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin ja kirjoittelijoiden arvosteluun, tai vihjailla liikalihavuudesta tai muusta liikuntarajoitteisuudesta - eikö niin? Mutta takaisin asiaan, eipä ole niissä toyotoissa riittänyt penkeissä säädöt joissa olen istuskellut.V.J.S kirjoitti:Penkeissä on säädöt ja ihmisiä on eri mittaisia. Pitäisin kuitenkin omituisena, että normaalimittainen (sulkee siis pois 2+ m ja 150+ kg koljatit) ei saisi itselleen sopivaa istuma-asentoa nykyaikaisen auton etupenkillä. Ja ennen kun syyttäisin niitä ~3v vanhan auton penkkejä selkäongelmista, niin kiinnittäisin ehkä huomiota omiin liikunta- & hyvinvointitottumuksiin?
Mistä sinä sen lexuksen tähän repäisit? Ei muuten liity asiaan mitenkään. Mistä repäisit 150hv 2,0t:n? Ja sitten vertaat perheautoa johonkin sporttiautoon? Nehän olivatkin varsin vertailukelpoisia, no aloitetaan sitten vertailu vaikka kuljetuskapasiteetistä, tai takamatkustajien matkustusmukavuudesta... huoh.. Pikkasen kaukaa haettu lähteä vertaamaan perhesedania sportticoupeenV.J.S kirjoitti:150hv 2,0t vs 140hv hybridi? Iso on ero. Jos vertaat stagetettuun tai Aeroon, niin ota edes se Lexus verrokiksi...tai GT86, tai Celica Carlos Sainz jne. Eli silmät auki on ihmisen hyvä olla.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Niin.. ilmeisesti saabinkin olisi pitänyt toyotan tapaan mainostaa 2010 luvulla seuraavin sloganein (kuten avensista): "Automaatti ilmastointi vakiona" tai 17" kevytmetallivanteet.. tai nyt vakionopeudensäädin vakiona... tai jotain muuta yhtä älytöntä jotka ovat oikeissa autoissa olleet itsestäänselvyyksiä jo 1990 luvulta lähtien.rommitommi kirjoitti:No ei tarvitse ihmetellä miksi Saab meni konkkaan kun kaikki oli jo vuosia aiemmin tehty paremmin kuin nykyään![]()
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
No nyt kuulostaa hyvältä. Foorumi pitää sulkea arkipäiviksi että saadaan vähän säpinää loppuviikkoon
Toyota on kurja ja ankea loukku. Avensista myydään 5teur alennuksella ja silti siinä on 5teur liikaa.
ei mulla muuta.
P.S. 80teur Lexusta ois silti maukasta päästä kokeilemaan.
pisteet sille kuka tämän aloitti, melkein lähdin mukaan![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toyota on kurja ja ankea loukku. Avensista myydään 5teur alennuksella ja silti siinä on 5teur liikaa.
ei mulla muuta.
P.S. 80teur Lexusta ois silti maukasta päästä kokeilemaan.
pisteet sille kuka tämän aloitti, melkein lähdin mukaan
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Joo, täällähän on hyvää keskustrlua: faktoilla koitetaan perustella maku- ja mielikuva-asioita. Siitä syntyy aina hyvää argumentointia
Meissä saabisteissahan on useimmissa vahvaa erottumisenhalua, mitä autovalintamme heijastelee. Yksilöllisyyteen ei oikein Toyotan mielikuva sovi, olkoonkin että esim. Prius on hyvinkin yksilöllinen valinta.
Itse olen ajatellut asiaa niinkin päin että erottuakseni massasaabisteista voisin jopa hankkia seuraavaksi autoksi Toyotan![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Meissä saabisteissahan on useimmissa vahvaa erottumisenhalua, mitä autovalintamme heijastelee. Yksilöllisyyteen ei oikein Toyotan mielikuva sovi, olkoonkin että esim. Prius on hyvinkin yksilöllinen valinta.
Itse olen ajatellut asiaa niinkin päin että erottuakseni massasaabisteista voisin jopa hankkia seuraavaksi autoksi Toyotan
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Ymmärrä jo että edellä kiellettiin haukkamasta läskejäAZP kirjoitti:massasaabisteista voisin jopa hankkia seuraavaksi autoksi Toyotan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Jos saabisti on massakaudella kerännyt läskiä, on jotain mennyt pahasti pieleen ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Tuosta massankeräämisestä...silloin kun meikäläisellä oli datsun ja fiiatti,niin kyllä oli kuntoilupuoli kunnossa.
Sähköautot kaikille vaan.
Ehkäpä kannattaa jo ruveta miettimään sitä seuraavaa ja sitä seuraavaa ydinvoimalaa.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Sähköautot kaikille vaan.
Ehkäpä kannattaa jo ruveta miettimään sitä seuraavaa ja sitä seuraavaa ydinvoimalaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Tämä on se joka tässä sähkölämmittäjänä ahdistaa Bärneriä enemmän. Sähkön hintahan tunnetusti laskee kysynnän lisääntyessä. Vai saiskohan Bärnerin visioimalta palveluntarjoajalta 100.000kwh edullisesti ns. pakettina9000CD23T kirjoitti: Sähköautot kaikille vaan.
Ehkäpä kannattaa jo ruveta miettimään sitä seuraavaa ja sitä seuraavaa ydinvoimalaa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tukholmassa oli pari 2015 g-tec octaviaa approx. 14teur hintaan. Siinä olis jollekin sähköauton veroista säästöä. Gasumin kampanja huomioiden.
Jos autoilun kulut on vuodessa 5000 eur, niin ei ihan pienen säästön takia jaksa säätää. Muistan kuin eilisen päivän kun sitä 12l per 100km kuluttavaa Biopoweria 55l tankilla sai täyttää jatkuvasti. Nykyään 70litran tankilla ja pienellä kulutuksella tankkaaminenkin on melkein siedettävää hinnastaan huolimatta.
Edit. Päivän toiset pisteet silti ensimmäisen sukupolven 2hand töpselikäyttäjälle. Maailma tarvitsee esikuvia.
Onko tulevaisuuden autoilu silti pelkkää sähköilyä, niin epäilen. Vetyautot on valmiina ja bio-polttoaineetkin kehittyy kovaa vauhtia.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Unohdin innostuksissani hetkiseksi, että ollaan Saab-foorumilla. Muistan sen nyt taas elävästi. Eiköhän tässä ole tullut toistaiseksi infoa ihan tarpeeksi tästä aiheesta, oma fokus ei ollut niinkään Toyotassa, vaan tässä osittaisessa sähköautoilussa. Jos se halutaan vääntää keskusteluksi tyyliin "Toyota on paska ja minä olen punaniska-Saabisti laput silmillä hautaan saakka", niin olkaa hyvät vaan.
Tänään käytiin pojan kanssa C1:llä Hesassa, eka kerta kun tuli ajeltua pidempi reissu kirpulla. Yllättävän vakaa ajettava myös pöpperöisellä motarilla, koneen puolesta tuolla ajelisi pidemmänkin siivun vailla ongelmia. Mittari 110 km/h ja kierroksia tasan 3000. Suurin ongelma lienee tuo lautamainen kuljettajan istuin, joka ei ainakaan minun selälleni sovi kovin pitkille matkoille. Olen itsekin kategorisoinut tuon turhan tiukasti pelkäksi kaupunkikulkineeksi, totuus lienee, että tuolla voi ajaa ajot kuin ajot, jos vaan ego ja tilat riittävät. Olen omistanut aika monta isompaa autoa, jotka ovat huonompia vietäviä moottoritienopeuksissa. Melutasokin on aika vakio, saman verran tuo metelöi ajoi sitten 70 tai 110. Tämä "ajokoe" tuli tehtyä lähinnä siksi, kun tuli piru mieleen, että jos sitä ihan kokonaan sähköauton laittaisi ja jättäisi jonkun auton edelleen tuohon kolmosautoksi niille reissuille, joille ei töpseliauton kantama riitä.
Ehkä teen sen spekuloinnin kuitenkin jossain muualla, ettei stage-miehet vedä herneitä nenäänsä öljysihtien, sytkäkassujen ja bensapumppujen kanssa taistellessaan. Hyvää kevään odotusta kaikille !
Tänään käytiin pojan kanssa C1:llä Hesassa, eka kerta kun tuli ajeltua pidempi reissu kirpulla. Yllättävän vakaa ajettava myös pöpperöisellä motarilla, koneen puolesta tuolla ajelisi pidemmänkin siivun vailla ongelmia. Mittari 110 km/h ja kierroksia tasan 3000. Suurin ongelma lienee tuo lautamainen kuljettajan istuin, joka ei ainakaan minun selälleni sovi kovin pitkille matkoille. Olen itsekin kategorisoinut tuon turhan tiukasti pelkäksi kaupunkikulkineeksi, totuus lienee, että tuolla voi ajaa ajot kuin ajot, jos vaan ego ja tilat riittävät. Olen omistanut aika monta isompaa autoa, jotka ovat huonompia vietäviä moottoritienopeuksissa. Melutasokin on aika vakio, saman verran tuo metelöi ajoi sitten 70 tai 110. Tämä "ajokoe" tuli tehtyä lähinnä siksi, kun tuli piru mieleen, että jos sitä ihan kokonaan sähköauton laittaisi ja jättäisi jonkun auton edelleen tuohon kolmosautoksi niille reissuille, joille ei töpseliauton kantama riitä.
Ehkä teen sen spekuloinnin kuitenkin jossain muualla, ettei stage-miehet vedä herneitä nenäänsä öljysihtien, sytkäkassujen ja bensapumppujen kanssa taistellessaan. Hyvää kevään odotusta kaikille !
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Elä nyt noin pienestä herneitä vetäse ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Töpseli-Toyotan seikkailut
Tietty riski tällaiseen kommentointiin on olemassa, kun innostuu kehumaan tietyllä merkkifoorumilla jotain muuta merkkiä.
Uskon silti, että esim. Vag-foorumilla saisi suuremman p*skamyrskyn aikaiseksi haukkumalla vaikka kaikki B7-Audit vanhoiksi romuksi ja kehumalla samalla jotain uutta Rellua tai Ooppelia.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Uskon silti, että esim. Vag-foorumilla saisi suuremman p*skamyrskyn aikaiseksi haukkumalla vaikka kaikki B7-Audit vanhoiksi romuksi ja kehumalla samalla jotain uutta Rellua tai Ooppelia.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00