No niin tai näin. Se auto tosiaan oli siä Levorannalla.

Siitä suoraan menin Coltin pajalle normihuoltoon. Kyllä se vaan taas on niin, että joko pitäis tehdä itte tai sitte edes katsoa ensin itse ja sitte vasta ulkoistaa. Kaikki "ok". Jooh, niin sitä luulis.

Toihan siellä rämisi. Auto on vedetty kylki edellä ojasta ylös ja toihan on siinä yhteydes menny putkea vaste. Ja kiinnike paskaks. Noh, Coltin pajalla se pultattiin takapyörän sisälokariin. Ei rämise enää, mutta ns. artisti makso (tehtiin muutaki Mikki Hiiri -fiksausta, tuskin näky tuntierittelys oikeasti). Kai sen Levorannallaki olis saanu reklamoitua kuntoon, mutta kuka sinne Sastamalan perämettään jaksaa ton takia ajaa. Parempi äänestää jaloilla.
Muutenhan tuo auto on kärsiny talven aikana sitä sun tätä. Noh, uusia saa kaupasta

Noi sisälokarin on järjestään alakiinnikkeistään paskana, mutta se on kuskin vika. Noihin kun kerääntyy useiden senttien loskakerros joka jäätyy -> heitois rymisee ja paukkuu. Välillä niitä oon sulatellu, mutta yleensä ensin on kolahtanu. Ei se auton vika ole. Eikä noi hiekkapuhaltelukkaan sinänsä pahoja ole. Tai ainakaan auton vika. Isot kuraläpät toi tarttis, mutta...
Tänään kun tuli pidettyä lomapäivä näitten autosäätöjen takia, niin tulin kaapista ulos pervon haaveeni kanssa ja kävin koeajamassa salaisen haaveeni

Ennenkö nauratte, niin neliveto, halpa sellanen, ja ton kolmepyttysen bensakoneen kulutus on Spritmonitoris useas yksilös alle kuus litraa. Eli vie saman mitä Astraki. Eikä ole diesel-veroa. Ainut iso miinus on se, että Suomeen ei tuoda nahkasisustaa eikä lasikattoa. Eli ainut lisävaruste on sitte automaattilaatikko.
Tota dollari-hymyä katselles kyllä silmä lepää yllättävän hyvin. Noh, se dollari-hymy hyytynee vaihtotarjouksen myötä, joka luvattiin vielä tänään. Myyjä selas nettiautosta ja sönkkäs vain varustetasoa. Mun piti vääntää rautalangasta, että on siinä muitakin varusteita kuin ne parkkitutkat. Tosin tuskin silti vaihtohinnas näkyy.
Netis noita haukutaan huonoiksi ja epävakaiksi maantievauhdis. Mä ajoin päiväsakkoihin oikeuttavan nopeushaarukan ylärekisterissä tua motarilla, ja kyllä se mun mielestä meni ihan suoraan. Lisäherkkuna tietty oli raekuurosta tullut sohjo, eikä siltikää valittamista. Et en tiiä. Jos tuleeki "tarjous, josta voi kieltäytyä". Olishan toi dollari-hymy aika veto Astran jälkeen, mutta toisaalta viä vuosi sitte kaverin G Astras istues en kyllä osannut kuvitella itselleni mitään Astraa