
Tänään pyörähti 1000 km rikki tänki trippiin. Alkaa jo kyllästyttään. Ehkä jo huomenna sais Astran takasi... Tai sitten ei. Toisaalta kun tästä autosta ei varsinaisesti ole kuluja (siis joo, uuden auton hintalappu, se on se kulu), niin mikäs tällä pörräillessä, vaikka vähän isoruokainen onkin. Mutta ei mee huoltoihin, renkaisiin ja muihin kuluviin osiin rahaa. Eli vaikka Astra olis jouluun nosturilla, niin ewk nykymallilla. Täytyy vaan sit muistaa ottaa pois liikennekäytöstä, jos oikeen venahtaa

Noh niin tai näin. Selvis mullekki, mikkä ne "muotopeltivanteet" ovat, kun niitä tänkin topicin alussa haukuin uudelleen brändätyksi pellivanteeksi. Tässähän on siis sellaiset.

Ihan hyvin feikattu. Kun ei tarkemmin katsellut, niin tuo väliin kimmonnut murskeen palanen sen paljasti.

Tästä en sitten tiä, että ennustaako kuolemaa Opelille vai Zafiralle, nyt Combo Lifen kolkutellessa ovella. Huomatkaa myös säleikön ja puskurin välinen pykälä/rako, joka kerää kuolleet ötökät sisäänsä.

Hassuuksiakin tässä vehkeessä on tullut vastaan:
-Radion näytöllä on pienet kuvakkeet ja paljon tyhjää tilaa. Voisi skaalata kuvakkeet kolme kertaa isommiksi niin osuisi sormet niihin.
-Vaikka tankin täyttää kolmella naksulla täyteen, mittari näyttää pykälää vaille vajaata.
-Cruise hyppää kaksi kilometriä kerrallaan parittomia lukemia alle 120 km/h vauhdissa, mutta hyppää suoraan 119 -> 122 parillisiin. Ja vaikka ajaisi siis parillisen lukeman vauhtia alle 120 km/h, niin ei saa parilliseen cruisea. Ja siis 120 ja 121 eivät ole mahdollisia nopeuksia cruisella.