En tiedä, jaksaako huomenna käydä tekniikkaa tsekkaamassa, eipä siinä pellit nyt niin pahat olleet, mitä sieltä lian alta sain selvää. Vasemman takalokarin kaaressa alkavaa, muttei vielä ulkopuolella mitään isompaa, enkä muutenkaan mitään isompaa rupea löytänyt mistään. Edellisellä leimalla oli määrätty tuulilasi uusittavaksi 14.6.2019 mennessä, halkeama oikealla näkökentässä. Siis pelkääjän puolella. Lasi oli sieltä halki edelleen, mutta minusta halkeama oli aika alhaalla, outo korjauskehotus. Lasissa kuitenkin Hondan merkinnät, joten epäilen, ettei ole vaihdettu. Pahin oli kuitenkin etupuskurin oikea alakulma, joka oli hieman repaleinen ja ajettu johonkin. Alla oli viime syksynä paistetut Nordman 7:t, kesärenkaista ei hajua tässä vaiheessa.
Periaatteessa kyllä kiinnostaisi kokeilla, miten 150 tkm enemmän kuin tuossa pojan kiesissä tuntuu etenkin laatikon kannalta ja kehrääkö Vtec edelleen vai ronksottaako jo jakoketju tms. Black Pearl erikoismalli tuo on ja isompi konekin olisi, koiraverkko valmiina, automaatti ja muutama kymppitonni lisää ei tuohon ajomäärään vaikuta mitään.
Lähinnä mietin, että Volvon voisi pitää sen aikaa, että tuon saisi leimaan ja jumpattua kuntoon niin päältä kuin sisältä, sekä uusittua tekniikkaan sen mitä tarvitsee. Tilanteen mukaan seisontaan vuorotellen. Tämmöistä pientä ajatusjumppaa käyn tässä. No, ensiksi tuosta pitäisi todeta miten paljon sanottavaa on ajolleen ja haistella vähän mitä pitäisi vaihtaa leimalle, ynnä päästä hinnasta sopuun. Ainakin tuulilasin vaihdon verran pitäisi hinnasta saada pois, koska se on pakollinen vaihdettava, jos meinaa leiman saada. Toukokuuhun asti on leimaa, mutta sinne astihan ei tarvitse odottaa vaan käyttää vaikka samointein syynissä ja katsoo kuin käy.
Periaatteessa ihan hullu idea, mutta toisaalta mukava pikku haaste. Kun nyt ulos luvataan pelkkää plussaa, niin voisi laittaa lämppärin puhaltamaan autotalliin ja alkaa puuhastella
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)