Listaa kolme unelma-autoasi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Listaa kolme unelma-autoasi
Saab vs Volvo alkaa mennä jo aika lähelle tätä ajatusta joten listatkaa kolme tai useampi unelma-autoa.
Tässä muutama oma unelma kuljetin joissa on runsaasti viripotentiaalia ja mahtuu joka tavarat kyytiin
1. Sportec Audi RS 460 (Audi RS4 virinä http://www.sportec.ch )
2. Porsche RUF RTurbo ( http://www.ruf-porsche.de/ )
3. Nissan Skyline GTR
4. Mitsu Carisma Evo VII
Tässä muutama oma unelma kuljetin joissa on runsaasti viripotentiaalia ja mahtuu joka tavarat kyytiin
1. Sportec Audi RS 460 (Audi RS4 virinä http://www.sportec.ch )
2. Porsche RUF RTurbo ( http://www.ruf-porsche.de/ )
3. Nissan Skyline GTR
4. Mitsu Carisma Evo VII
Viimeksi muokannut potkuhousu, Ke Joulu 17, 2003 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
1. Chevrolet Silverado isolohko V8 ('90 luvun alkupuolelta) keskipitkällä lavalla, normi cabilla. Musta, kultaiset tekstit, kromiset astinputket ja karjapuskuri. Alkas olla mun unelma
2. Saab 900 Aero T16, musta, cruise, chipattu ja modattu, +250hv, matala, nahkasisusta, AC ja Raybanit
sliippari meinaan.
3. Dodge Challenger 426 HEMI vm. 1970. Kaikki perusherkut ja hieman piristetty, musta tietysti.
Räyh..
Kermana kakussa ainainen unelmani, Saab 900 T16 Cabriolet
voisin vaikka läimäyttää kirveellä polveen, jos nuo saisin.
Tunnustan heikkouteni isoon rautaan, Iso lava-auto olisi mun tarpeilleni sopiva ja mahtavan massiivinen menopeli.
2. Saab 900 Aero T16, musta, cruise, chipattu ja modattu, +250hv, matala, nahkasisusta, AC ja Raybanit
sliippari meinaan.
3. Dodge Challenger 426 HEMI vm. 1970. Kaikki perusherkut ja hieman piristetty, musta tietysti.
Räyh..
Kermana kakussa ainainen unelmani, Saab 900 T16 Cabriolet
voisin vaikka läimäyttää kirveellä polveen, jos nuo saisin.
Tunnustan heikkouteni isoon rautaan, Iso lava-auto olisi mun tarpeilleni sopiva ja mahtavan massiivinen menopeli.
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
Vai unelma-autoja.. no tässä meikäläisen unelmalista käytännöllisin syin painotettuna:
1) MB Unimog U500 -sarjasta jotain sopivaa
2) kesällä Saab 9000 cabriolet (se tutkielma, joka oli Mobiliassa näytillä pari vuotta sitten) ja tietysti sillä V8-koneella...
3) Ruosteeton MB 300TD (123 kori)
4) talven 2-autoksi viimeisen mallivuoden Saab 99.
............
1) MB Unimog U500 -sarjasta jotain sopivaa
2) kesällä Saab 9000 cabriolet (se tutkielma, joka oli Mobiliassa näytillä pari vuotta sitten) ja tietysti sillä V8-koneella...
3) Ruosteeton MB 300TD (123 kori)
4) talven 2-autoksi viimeisen mallivuoden Saab 99.
............
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Lista
Hmm vaikeatahan tämä on mutta lista on seuraava..
1.Lotus Espirit V8 (tuplaturbo)
2.Porsche GT2
3.Saab 900 Cabriolet..vm.93 viininpunainen ja kaikilla herkuilla..
Tuollainen Cabbe on uudessakaupungissa ajamattomana..
1.Lotus Espirit V8 (tuplaturbo)
2.Porsche GT2
3.Saab 900 Cabriolet..vm.93 viininpunainen ja kaikilla herkuilla..
Tuollainen Cabbe on uudessakaupungissa ajamattomana..
Ykköseks menis varmaan Porsche Cayenne säksättimellä varustettuna, mahtus koko perhe kyytiin ja kai tuolla kerkeiskin ihan kivasti.
http://www.autocarrera.com/mallit/cayenne_a.html
Sit varmaan tulis Hummer II tai uskomattoman ruma, mutta viimeisen päälle karu vehje: Lambourghini LM, olis kiva päästellä menemään hapelikossa ja mäennousukykyä riittäs. Countachtin kone maasturissa, Kekekin ajeli aikoinaan moisella:).
http://members.lycos.nl/alfaromeos/lamborghini15.html
Kolmas olisi joku vanha, viimeisen päälle rakennettu muskelijenkki..varmaan 60-luvun lopun Firebird.
http://www.dealsonwheels.com/search/det ... _ID/101850
Mieluummin ilman noita sponssi-tarroja:).
http://www.autocarrera.com/mallit/cayenne_a.html
Sit varmaan tulis Hummer II tai uskomattoman ruma, mutta viimeisen päälle karu vehje: Lambourghini LM, olis kiva päästellä menemään hapelikossa ja mäennousukykyä riittäs. Countachtin kone maasturissa, Kekekin ajeli aikoinaan moisella:).
http://members.lycos.nl/alfaromeos/lamborghini15.html
Kolmas olisi joku vanha, viimeisen päälle rakennettu muskelijenkki..varmaan 60-luvun lopun Firebird.
http://www.dealsonwheels.com/search/det ... _ID/101850
Mieluummin ilman noita sponssi-tarroja:).
Foxbody turbo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Jaaha, no näitä on vaikea laittaa paremmuusjärjetykseen (eli ne ei numeroinnista huolimatta ole), mutta laitetaan tähän lista:
1. Pikes Peaks Viggen katukäytössä (normaalikorilla ja sisustuksilla & muilla varusteilla)
2. 9-5 Aero Wagon Hirsch 305 hv (mielellään Cosmic Blue ja Sentronicilla)
3. Porsche 911 Turbo
4. Saab 9-3 Viggen CAB tai jos tulevaisuudessa tulee yhtä tehokas cab, niin sellainen.
5. Volvo V70R (se 300 hv:n turkoosinvärinen malli).
6. Joku pikkusaab "kauppakassiksi" (vaikka 9-2X Aero)
7. Maptunin Fredrikin 9000 Aero, josta on virtalukko siirretty "oikeaan paikkaan"
1. Pikes Peaks Viggen katukäytössä (normaalikorilla ja sisustuksilla & muilla varusteilla)
2. 9-5 Aero Wagon Hirsch 305 hv (mielellään Cosmic Blue ja Sentronicilla)
3. Porsche 911 Turbo
4. Saab 9-3 Viggen CAB tai jos tulevaisuudessa tulee yhtä tehokas cab, niin sellainen.
5. Volvo V70R (se 300 hv:n turkoosinvärinen malli).
6. Joku pikkusaab "kauppakassiksi" (vaikka 9-2X Aero)
7. Maptunin Fredrikin 9000 Aero, josta on virtalukko siirretty "oikeaan paikkaan"
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
1. Ferrari 250GT Lusso tai Ferrari 456GT, värinä Rosso Rubino
2. Chevrolet Chevelle SS396 tai Impala SS427, klassikkovuosimallia -67 (löytyy pienoismalleina kirjahyllystä)
3. Saab 9-5 AeroWagon tai sedan
Käyttöautona tietenkin "auto_jota_Saab_ei_ikinä_tehnyt", eli Saab 99 Turbo16S (visioooooo)...
2. Chevrolet Chevelle SS396 tai Impala SS427, klassikkovuosimallia -67 (löytyy pienoismalleina kirjahyllystä)
3. Saab 9-5 AeroWagon tai sedan
Käyttöautona tietenkin "auto_jota_Saab_ei_ikinä_tehnyt", eli Saab 99 Turbo16S (visioooooo)...
Viimeksi muokannut dimebak, Ke Joulu 17, 2003 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No ei kai tässä olla "vähään" tyytyväisiä, mutta noita saksalaisia takatuuppareita (Baijerin ihme ja MB) en kyllä ottais. Tai voisin ottaa, mutta myisin pois ja ostaisin tilalle jotain listassani mainittuja autoja ja olis toi RS6:kin houkutteleva.NG900T kirjoitti:Kylläpäs oottan monet vähään tyytyväisiä
-Audi RS6, RS4 ehdottomasti avantina
-M5, M3
-Porge 911 turbo
-AMG meset, C ja E
Vaikkei kaikissa turpoa olekkaan niin ehkä noillakin kerkee töihin ja kauppaan
Lottovoitolla todennäkösesti kuinteki audikauppaan
Auto Mobil -lehden tekemässä artikkelissa Nordic Uhrista (http://www.gulabilen.com/automobil/bilt ... c&Pages=23) mainittiin seuraavaa:
"Det var en kund som funderade på att köpa nya BMW M5 innan han var här och provkörde Aeron. Killen blev frälst, köpte bilen och hade råd att köpa en 9-3 Cabriolet till frugan utan att betala mer än vad han skulle ha gjort för M5:an berättar Rolf. Vi har mätt prestanda på Aeron i Steg 3-trimning och den är i klass med M5, så jag tycker att han gjorde ett alldeles utmärkt köp."
Eli kyllä toi ajatus sekä 300 hv 9-5 Aero farkusta, sekä 9-3 cabista M5:n hinnalla houkuttelis mua suuresti, mutta mähän olenkin "die-hard -saabisti"
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Puolueellinen ajattelumallini paistaa varmasti läpi, mutta ei anneta sen häiritä.
1) Saab 9-3X
2) Saab 99 EMS
3) Saab 9-3 Sport-Hatch (tai sitä odotellessa 9-2X)
Jos nyt muista merkeistä jotain pitää mainita, niin...
1) Jeep Wrangler
2) Porsche Boxster (Uudenkaupungin nimissä)
Kappas vain, se tuli sitten "Ruisku"-arvonimi ansaittua
1) Saab 9-3X
2) Saab 99 EMS
3) Saab 9-3 Sport-Hatch (tai sitä odotellessa 9-2X)
Jos nyt muista merkeistä jotain pitää mainita, niin...
1) Jeep Wrangler
2) Porsche Boxster (Uudenkaupungin nimissä)
Kappas vain, se tuli sitten "Ruisku"-arvonimi ansaittua
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
En kauheesti tota ruotsia ja artikkelia sen takia oikeen sisäistäny, mutta onks tossa nyt kyse kuitenki edelleen etuvetosesta? ja ettei voimansiirron pettämistä tarviis pyöritellä mielessä niin olis hyvä että tekniikka on valmiiks suunnitellu sille voimalle. 300++ kaakkia on kyllä kivempi jollain muulla kun etuvedolla..... paitsi jos ne 300 on omassa autossa NIIN SITTEN.....Turbo Sensonic kirjoitti: No ei kai tässä olla "vähään" tyytyväisiä, mutta noita saksalaisia takatuuppareita (Baijerin ihme ja MB) en kyllä ottais. Tai voisin ottaa, mutta myisin pois ja ostaisin tilalle jotain listassani mainittuja autoja ja olis toi RS6:kin houkutteleva.
Auto Mobil -lehden tekemässä artikkelissa Nordic Uhrista (http://www.gulabilen.com/automobil/bilt ... c&Pages=23) mainittiin seuraavaa:
"Det var en kund som funderade på att köpa nya BMW M5 innan han var här och provkörde Aeron. Killen blev frälst, köpte bilen och hade råd att köpa en 9-3 Cabriolet till frugan utan att betala mer än vad han skulle ha gjort för M5:an berättar Rolf. Vi har mätt prestanda på Aeron i Steg 3-trimning och den är i klass med M5, så jag tycker att han gjorde ett alldeles utmärkt köp."
Eli kyllä toi ajatus sekä 300 hv 9-5 Aero farkusta, sekä 9-3 cabista M5:n hinnalla houkuttelis mua suuresti, mutta mähän olenkin "die-hard -saabisti"
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Jep, kyseessä on Nordic Uhrin virittämä 9-5 Aero.NG900T kirjoitti: En kauheesti tota ruotsia ja artikkelia sen takia oikeen sisäistäny, mutta onks tossa nyt kyse edelleen etuvetosesta?
Joo, jatkuva neliveto suhteessa 50/50 olis tietty parempi kuin etuveto Takatuupparia en taas ottais mistään hinnasta, kun en oo sinut sen vetotavan kanssa. Ja neliveto olis kaikkein paras Suomen talvessakin.NG900T kirjoitti:300++ kaakkia on kyllä kivempi jollain muulla kun etuvedolla.....
Niinpä, niinpäNG900T kirjoitti:paitsi jos ne 300 on omassa autossa NIIN SITTEN.....
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007