Kaide kirjoitti: ↑Ti Kesä 01, 2021 20:46
Turbo Sensonic kirjoitti: ↑Ti Kesä 01, 2021 06:05
Viime PKS-potkijaisiin tuli entinen saabisti "Musti", joka oli Saabin konkurssin jälkeen ryhtynyt mersumieheksi. Nyt oli Mersun tilalle ostettu 5.0V8 GT Mustang
On se hienoa, että jollain on "kansalaistottelemattomuutta" olla ostamatta noita muovisen näköisiä "härpäkkeitä", ja ostaa niiden tilalle aivan jotain muuta
Mustang 70 luvun jälkeen = muovinen lelu ja nämä uudet vasta onkin jokseenkin kamalia muovirotteloita
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Taitaa olla nykyään Porsche ainoa joka tekee oikeasti sellaisia autoja jotka säväyttää ja joissa on sellainen laadun tunne että ei paremmasta väliä
90-luvun fordistina (taivaspaikka lunastettu ennen Saabeja, eli 1996???
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) yksikään Ford ei säväytä. Mutta Mustang säväyttää, oli se 60-luvulta tai ihan uusi.
Sama juttu Jaguarissa ja Porschessa. Jälkimmäinen saattaa olla vain niin kallis kunnossapitokustannustensa puolesta, että ei kannata tavoitella sellaista. Jagge voisi olla hyvä Saabin jälkeen sitten joskus
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ei tule vastaan ihan joka nurkan takaa...
Suomalaiset ovat ostaneet aina sitä mikä on halpaa ja mitä muutkin ostavat.
Ennen se oli Toyota ja Nissan (Datsun), nykyään Hyundai ja Kia ovat vallanneet niiden paikat.
Niiden sähköhärpäkkeet näyttävät aivan hirveiltä. Jos pitäisi ajaa sähköautolla (mitä en ainakaan vielä tee niin kauan kuin noissa allekirjoituksen Saabeissa henki pihisee), niin joku e-Jagge tai e-Musse voisi olla varteenotettava vaihtoehto.
Normiautoista joku Škoda SuperB olisi aivan järkivalinta. Ei siinä ole pätkääkään fiilistä, mutta on tilava ja tällöin tavallaan vastinetta rahalle.
Mulla on autojen suhteen vähän sama kuin työpaikkojen suhteen: jos ei tunnu hyvältä, niin turha jäädä roikkumaan siihen.