Fakiiri kirjoitti: ↑Ti Elo 24, 2021 07:41
Soki kirjoitti: ↑To Elo 19, 2021 18:18
Kyseistä bensakoneen ketjujakopäätä aikanaan kaupattiin mullistavana keksintönä ja huoltovapaana, joka ymmärrettiin kansan sussa ”ikuinen”. Eikä siinä mitään huollettavaa ole, kuha laittaan uutta osaa
Tuohan riippuu siitä miten tuon ketjusysteemin rakentaa. Tuossa omassa saksanseisojassa on tublakettinki.
Olen asiaan vihkiytyneiltä kysellyt että venyykö tuo, niin kuulemma jossain 800tkm - 900tkm välissä voi tarkastaa ja todeta
,ettei ole venynyt
Nii, siis Horst Läderhosen mainosti vaginan kötöstystä em spekseillä.
Olen antanut itseni ymmärtää ettei murskunkaan ketjuviritykset, ainakaan ihan kaikki, ole kovin luotettavia. Tiedä sitten totuudesta, kun en ole moisia koskaan omistanut
Autoa Saksassa pikaisesti etsiessä, etsin tietoa ongelmista niistä malleista joita ihastelin myyntikatalookeissa interneetissä. Aika pian tuli selville, että johtotähdestä ja baijerin laitoksista kannattaa pysyä kaukana jos ei ole omissa näpeissä paljon taitoa ja intoa.
Ainii Skeida meni (taas) heittämällä vuosittaisista tarkastuksesta, erinnomaisin arwosanoin. ”Hyvin pidetty”, ”Tällä menee vielä vuosia, ellei kymmenen, ”Poikkeuksellinen II-ocu, kun ei ole ruostetta”. Noo onhan se vasta nuorekas 14-vuotias.