Ei tuo Corollan kulutus ihan lineaarisesti kasva, tänään aamulla -4 asteen kelissä työmatkalla meni 4.9 litraa. Tosin, katon alta kun lähti, ei tarvinnut raapia ikkunoita ja kai se sisälämppärin lämmittämä sisätila auttaa kulutuksessa myös, koska ei tartte persegrilliä, ratinlämmitintä, eikä lämppärin tarvi puhkua täysillä kun sisällä on jo lämmin. Otan sen verran takaisin, että moottori tuntuu kyllä lämpiävän suht nopeasti, tarjosi jossain 3-4 kilometrin välillä jo ensimmäisen kerran EV-ajotilaa.
Töistä kun lähdin, joutui raapimaan ikkunoita, siitä sitten pari kilometriä kaupunkiajoa liikennevaloineen kaupan pihaan, mainitut persegrilli ja ratinlämmitys päällä ynnä miinusta sisällä startatessa, kulutus oli 18 litraa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vartin kauppapysähdyksen jälkeen kotiin ja kulutus oli 4.3 litraa. Mittari näytti jotakuinkin samaa -4 astetta.
Muuten ei ole ajatus autosta juuri muuttunut, kun neljäs kuukausi on jo puolessa välissä, äärimmäisen hajuton, väritön, mauton, helppo, näppärä, taloudellinen ja stressitön auto. Juuri mitään ärsyttävää ei ole, auton huonoin puoli on se, että siinä on polttomoottori ja sähköllä menee niin lyhyitä matkoja ja siitä johtuva jatkuva ralli sähkön ja polttiksen välillä.
En todellakaan ihmettele Corollan suosiota, täyttää varmasti erittäin monen tavallisen autonkäyttäjän tarpeen juuri kuten pitääkin.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634