Mittaristo tosiaan vahvistaa autosta henkivää kasariutta. Samalla se on erinomainsen selkeä ja helppolukuinen, eikä rasita silmiä pimeällä. Vie diginäyttöjä 10-2, synkemmällä kelillä ajaessa.
Penkit on tehty italialainen urheilija edellä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ne on siinä määrin kapeat, että minulla tunnelma on tiivis, enkä mielestäni ole ihan kauhean leveä kaverị.Ajoasento on suunniteltu makaavaksi ja selkänojan yläosa "karkaa" helpolla, joten ajoasennon haku on tarkkaa touhua. Mutta on matka silti yllättävän mukavaa - ainakin omasta mielestäni, joku Citroënin pehmeyteen ja sohviin tottunut saattaa kokea melko sporttiseksi
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Alusta on myös timmi, muttei pintakova, eli auto ei kallistele mutta pienet nypyt tuntuu sisään vähemmän kuin odottaisi.
Ns. Dogleg -laatikko, jossa ykkönen on takana ja keskellä 2-3 -linja, on tosiaan tietääkseni rata-ajo edellä suunniteltu. Kun tiukassa rata-ajossa käytetyimmät välitykset osuu 2-3 -linjalle, nin hukkuu vähiten aikaa vaihtoihin kun yleisin vaihtoväli on ns. suora, eli keppiä ei tarvitse liikutella sivusuunnassa. Onhan tuo varsin loogista ja toimii ainakin mulle ihan hyvin normiajossakin. Onpahan isoimmalla pykälällä keppi samassa asennossa kuin tuoreemmissa vekottimissa kuutosella, niin on silmäkulmassakin matkalaukassa ns. tuttu näky
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla