Jos mitsuun vertaa niin tämä on "sporttisempi" ajaa,jämäkämpi,pirteämpi kone vaikka heppoja on samanverran ja noh,henkilöautomaisempi

Vaan ei ne japanissa osaa kunnon valoja tehdä autoihin jos saabbeihin vertaa. Ja yhtä monipuolisesti säädettävää kuskin paikkaa. Tässä ei esim. ole kallistuksen säätöä penkissä,mutta ei tunnu ainakaan minua haittaavan kovinkaan pahasti,ja kyynärnoja ei ole säädettävä. Mutta ratti sitten säätyy syvyys ja korkeus suunnassa joten se on hyvä.
Luistoneston saa pois,mutta ei ajonvakautusta,ei ehkä niin iso juttu,mutta ei voi kunnolla leikkiä tällä kun rajoittaa menoa. Nelikko on hyvän tuntoinen,kaasua kun antaa niin saa perää hieman nakattua sivulle.
Laatikko oli mitsussa tietyllä tapaa ehkä parempi,tämä arpoo 60 nopeudessa välillä liikaa isompaa ja pienempää,mutta sekin on totuttelu kysymys kunhan alkaa tutuksi tulemaan.
Mutta,kaikinpuolin hyvältä tuntuu,aika näyttää miten tullaan toimeen.